Hallo
Ik ben een man van in de 40 en ben 17 jaar getrouwd , ik heb 4 kinderen 3 meiden 1 jongen van alemaal van dezelfde moeder . Mijn vrouw is iemand die nogal vrij explosief is en ik heb dan al die jaren mijn eigen weg gecijferd om de goede vrede voor mijn vrouw en kinderen te bewaren . Zei is dan ook de laatste 6 jaar aan de pil tegen depresies . Ook zijn mijn 2 oudste dochters niet de makkelijkste zei hebben de streken van moeder over genomen en er is dan onderling ook veel onenigheid . Mij jongste dochter s ook een heel pittige meid en mijn zoon is zo'n beetje hetzelde als ik vrij rustig en altijd maar proberen die meiden in het gareel te houden . Na al die jaren ben ik mijn zelf tegen gekomen en ben maar liefs een jaar in de ziektewet geweest met als oorzaak overspannen . Mijn kinderen zijn mij lief en ik heb dan ook wel een goede band met ze . Maar met mijn vrouw is het anders de liefde is in die jaren bij mijn helemaal weg . Ik heb wel enige respect voor haar maar ik heb geen zin meer . In mijn hoofd is het dan ook een warboel en ik zou liever vandaag nog een prinses op het witte paard vinden die mijn weg haalt . Nu heb ik via vrienden andere mensen leren kennen een getrouwd stel ook met kinderen . Toen ik in gesprek kwam met de vrouw van dat gezin bleek zei prescies de zelfde problemen als ik te hebben . Wij hebben elkaar in het vertrouwen al onze problemen verteld en ik vrees dat dit uitbloeit tot verliefdheid . Eindelijk zou ik haar het liefs nu vertellen dat ik met haar er wel vandoor zou willen gaan en ik heb ook het gevoel dat zei dat ook zo voelt . Maar er zijn ook nog kinderen waar wij veel van houden . Mijn vrouw kan best wel eens lief en begrip vol zijn maar haar depresies blijfen . Ik wil gewoon weer eens gelukkig zijn en zou graag ook weer verliefd willen worden maar ik zie het niet meer zitten met mijn vrouw . Zei heeft ook een eet probleem en wordt steeds dikker wat voor mij samen met haar gedrag steeds meer problemen geeft .
Ik voel mij eigen soms wel eens een slecht mens alleen omdat ik verlang naar een lieve vrouw waar ik gelukkig mee zou kunnen worden . Ik heb dan ook wel eens gedacht van leefde ik maar niet , maar mijn liefde voor de kinderen weerhoudt dat .
Ook heb ik weleens met mijn vrouw erover gepraat en dan gaat het een poosje goed maar het valt al heel snel weer in het oude . Ik ben zelf al een aantal keren bij profersionele hulp geweest maar na een jaar ben ik toch uitgepraat .
Eindelijk wil ik gewoon niet meer en zou ik graag met die prinses verder gaan maarja hoe zit het dan met de kinderen , geld en onderdak ??????
Het is mischien een dramatisch verhaal maar ik kom erzelf niet uit op moment denk ik ( hoop ik ) mischien lukt het met die vrouw waar ik steeds intiemer mee wordt en kom ik er samen met haar wel uit .
Pillen houden mijn op moment aardig op de been maar voor hoelang ik verlang echt naar een nieuw leven en een nieuwe liefde .
Bedankt voor de moeite voor degene die dit wou lezen .