Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Mijn baby is pas 9 maanden

• Melinda

Hoi,

Ik wilde even kwijt dat ik vlak voor de kerst mijn man betrapte op seksueel en financieel ontrouw, en dat speelt al sinds 2005! We hebben nu een baby van 9 maanden. Wie heeft zoiets ook meegemaakt?

Hij is na de kerst weggegaan, wijt aan mij zijn overspel nu, en laat niks horen. Krijg enkel beschuldigende mails.

Wat zou jij doen als je in mijn schoenen stond?

• perihelium

Melinda schreef:

>

> Hoi,

>

> Ik wilde even kwijt dat ik vlak voor de kerst mijn man

> betrapte op seksueel en financieel ontrouw, en dat speelt al

> sinds 2005! We hebben nu een baby van 9 maanden. Wie heeft

> zoiets ook meegemaakt?

> Hij is na de kerst weggegaan, wijt aan mij zijn overspel nu,

> en laat niks horen. Krijg enkel beschuldigende mails.

>

> Wat zou jij doen als je in mijn schoenen stond?

Hoi Melinda, wat een ellende. Ik zou zeggen zorg lekker voor je kindje en vergeet die vent. Of je raakt hem kwijt en er is niks verloren of hij komt op z'n knieeen bij je terug en vraagt je hem te vergeven. Dat hij zijn overspel op jou afschuift moet hij maar met je advocaat bespreken en voor de rust in je hart kun je bij de Heer terecht. Klinkt makkelijk en zo zal je er niet altijd tegen aan kijken, maar ik hoop dat het niet een al te zwaar kruis is dat je moet dragen.

groet, sterkte en Godszegen voor jou en je kindje.

<><

• Nicole

Meteen een advocaat zoeken waarbij je de scheiding kan gaan regelen. Hem nooit meer binnen laten (zet nieuwe sloten op alle deuren waar hij een sleutel van heeft) en een nieuw eigen leventje gaan opbouwen samen met je kindje. Het klinkt allemaal zo makkelijk zoals ik het nu schrijf maar dat is het natuurlijk niet. Geen idee of je een huur- of koopwoning hebt maar als het huur is zit je goed, jij kan daar dan blijven. Het huiswordt toch in de meeste gevallen (99,999999999%) aan de moeder met kind(eren) toegewezen door de rechter. Zorg dat (als je geen inkomen hebt) je zo snel mogelijk naar het gemeentehuis gaat om een uitkering aan te vragen en bij de belastingen alle voordelen aanvragen waar je als alleenstaande moeder recht op hebt. Het kan nl wel tot 8 weken duren voordat het allemaal rond is. Dus eerst zeker stellen dat je geld en een onderdak hebt om van en in te leven.

Van die kneus je niets meer aantrekken, die is het niet waard dat je er nog een traan om laat, voor jou zijn er wel betere mannen op de wereld (op zijn tijd dan).

Ik wens je heel veel sterkte en kracht (en niet door het blablabla gedoe van de prikker onder de jouwe want daar heb je toch niets aan :))

• yootje

Perihelium…begin je nu hier ook al met je Godszegen….waar kan de Heer haar hierbij helpen.ze zal het toch zelf moeten doen…ga elders je zieltjes winnen..

En Melinda heel veel sterkte…je komt er wel al lijkt het nu niet zo,,

Sterkte voor jou en je kindje.

dikke knuf Yootje