goeie morgen
ik ben gescheiden en wil graag verhuizen …maar de afstand word veel groter dan nu
we hebben bijde het gezag …mijn kinderen wonen bij mij en gaan 1 keer in de twee weken naar hun vader
ik heb zon twee jaar een nieuwe vriend en die komt daar vandaan …we hebbe ook een kindje samen
ik heb hier niks meer geen familie of wat dan ook …mijn moeder is 7 jaar geleden overleden en van mijn vader hoor of wil ik ook niks horen
daar heeft hij familie zitten …alles ..zijn ouders en vrienden ….daar na lang overwegen hebben we besloten om daar heen tegaan
ook omdat mijn kinderen niet veilig zijn hier
ik kan ze niet naar buiten laten gaan omdat mijn marocanse buren mijn kinderen teroriseren
hen al 5 keer op het bureau omdat mijn oudste tot bloedens aan toe is open gehaald en de vader van het gezin mijn gezin bedreigt heeft met nog 1 keer en ik maak jullie af
ik kan ze hier niet naar buiten laten gaan dus zitten ze altijd maar binnen ook omdat de politie heeft gezegt dat ik ze naar buiten moet laten gaan als de buren niet buiten zijn
ook heeft de politie mij verteld dat het beter is voor mij om weg tegaan en ik zo snel mogelijk weg wil
ik heb me ingeschreven op de opties en op woningruil …wie het eerst komt wie het eerst maalt
nu heb ik woningruil gevonden en willen graag daar heen …..mijn exen waren daarvan op de hoogte en nu dat het zover is gaat er 1 moeilijk doen
ik doe dit niet uit eigenbeland maar puur zodat mijn kinderen weer normaal buiten kunnen spelen en ik me niet druk hoef te maken of er nou weer wat gebeurt
als ik het nou wel door zet raak ik mijn kids dat kwijt ???