Mensen ik heb een vraag, misschien is er een advocaat of iemand die het heeft meegemaakt een advies of antwoord heeft. (ik heb namelijk geen geld voor advies via de advocaat enz).
Mijn ex gaat binnenkort en rechtszaak aanspannen omdat ik niet mijn scheidingsconvenant niet (kan) naleven betreffende afspraken die in verleden zijn gemaakt.
Wat is de straf (als deze wordt uitgesproken) voor het niet nakomen van deze afspraken van een scheiding convenant of consequentie daarvan. Voornamelijk over teruggeven van oude sleutels, copy pensioen, foto's algemeen en of rommel.
Verder betaal ik wel gewoon alimentatie en hou me aan bezoekrecht enz.
Kids hebben er niet onder te lijden.
Ik heb vanaf vorig jaar besloten om geheel niet meer contact te hebben met ex omdat ze me al kapot heft gemaakt (financieel en geestelijk) wil geheel niet meer reageren op me ex mail, briefen, telefoon, enz En dan ook niet op haar advocaat (als die wat stuurt binnenkort) en zeker ook niet over een rechtbank….
Kort gezegd wat ik nog moest teruggeven is 1 1/2 jaar geleden weggegooid heb ik vernietigd. Ik wilde toen een eind aan leven maken en dacht dan zij ook niets meer van dat alles krijgen. Net hersteld van zware burnout na 3 jr zware strijd!
Ik hoop dat u mijn vraag snapt ik wacht af dank jullie allen.