hallo,
ik zit inmiddels midden in een scheidingsprocedure, convenant is nu naar rechtbank dus loopt op z'n eind……………….. hoop ik
krijg veel onbegrip, vanochtend nog, ik was bij mijn ouders koffiedrinken…………. staat hij er wel achter, wil hij wel, redt hij t wel enz enz enz
erg meelevend naar hem, mijn bijna ex en geen klein beetje begrip naar mij, wel erg veel twijfel over mijn kunnen. Wel nog een fijne opmerking van mijn ouders, dat ze niet snappen dat er een scheiding is gekomen tussen mijn bijna ex en mij. Want wij wilden t niet ondanks dat t niet lekker liep al een paar jaar…………..en bleven bij elkaar voor de kinderen. Ik ben troiwens degene die het hoge woord van scheiden op tafel heeft gegooit, en dat wordt nu door mijn eigen familie tegen me gebruikt.
ik stond al bijna in de startblokken omdat ik de toon die zij zetten beu was, al sind het moment dat ik vertelde dat we gaan scheiden (nu 4mnd geleden) is er geen begrip, geen troostend woord of wat dan ook. Ze twijfelen alleen heel erg aan mijn kunnen, zijn err bang dat ik niet in staat ben om me te redden alleen met 2 kinderen. Ze zeggen nog net niet letterlijk: meid dat kun jij niet. Maar ondertussen geen hulp bieden, nee hun eigen werk en prive gaat voor en als dochterlief t dan niet red dan hebben ze gelijk…………………kijk ze kan t niet!!!!
kreeg ik als toppunt de vraag (of denk ik nu zo ??????) hoe ga jij nu straks heten?
houdt je naam ex of je meisjesnaam??????
krijg totaal geen begrip, doe t maar rustig aan met de verhuizing, het hoeft allemaal niet zo snel, je hebt alle tijd. Wil ik niet want er is telkens geruzie nu hier thuis. Ook dat snapt familie niet dat je op een gegeven moment weg wilt voor dat de boel escaleerd.