en heb er meer dan 10 jaar nadat mijn ouders gescheiden zijn nog steeds last van.
Ik vertrouw, vanaf het moment dat mijn ouders het “goede” nieuws vertelde tot op de dag van vandaag niemand meer.
Je kent het vast wel, we kregen eerst te horen dat ze ons iets moesten vertellen, kwartiertje daarna was ongeveer me hele familie op bezoek, en leek het als of hel op aarde was uitgebroken. Iedereen op elkaar aan het schelden en dreigen van als je dit door zet vermoord ik je enz enz
Ik ben toen maar naar buiten gegaan, ik was toen 12 jaar.
Van me 12e tot mijn 20e heb ik niet echt wat laten merken dat ik gewoon gesloopt was, omdat ik toen niet wist hoe, ik was pas 12 jaar en vond dat ik sterk moest zijn, omdat mijn ouders het moeilijk hadden.
Daarna is alles losgekomen, en hoe, alle woede heb ik in een periode van 2 a 3 jaar losgelaten op de “mensen” die ik mijn ouders moet noemen, niet met slaan, zo ben ik niet. Maar gewoon door maar te blijven vragen en vragen over de scheiding en ze duidelijk maken wat dat voor mij heeft betekend, is misschien pijnlijk voor hun, maar ik bedoel ze hebben mij ook pijn gedaan.
Dus wie de bal kaatst kan hem terug verwachten.
Een kind va 12 zijn huis en alles waar hij in gelooft afpakken doet meer pijn dan je in 1e instantie zou denken.
Dachten eerst dat ze het toch zo goed hadden geregeld, maar nu heb ik niks meer van ze heel gelaten.
Reacties zijn meer dan welkom.
mvg
Leon