Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

vraag

• ¥ Lotje ­­¥

misschien weet iemand dit .

Zwager woont samen . En gaan van elkaar af. Samen een huis gekocht . aparte rekeningen en gezamelijk een rekening . Nu met het delen van de spullen . Gaat wel redelijk . Maar….. zwager zegt . soms zijn er dingen weg. en dan vraag hij waar is dat, en zijn bijna exvriendin zegt dan:: dat weet ik niet . Kan je daar verhaal op maken ??Hij mist soms ,als hij niet thuis is een paar dingen waar ze niet zo zeer overeens waren . Ze willen zo goed mogelijk uit elkaar gaan . maar die kleine dingen zijn het die het nu dwars gaan zitten .

• Ad

Als het iet aangetond kan worden, dan zo snel alles verdelen en “wegwezen” Dan ben je er maar van af

• ¥ Lotje ­­¥

hij heb ook al dozen naar familie gebracht nu . en idd eind april kan hij al in een ander huis . hij zet er vaart achter. Is zij thuis ga hij weg . . Zijn ze samen thuis . dan zit de een boven en de ander beneden . Misschien gaat tie wel eerder het huis uit zei hij vandaag. En kijk wel waar ik dan zolang blijft zei hij..De meubels zijn van hem . En neem die ook mee. Zegt ze, je laat zolang toch wel wat staan tot dat ik nieuwe meubels heb . hahaha….Hoe kunnen ze het vragen denk ik dan weer. Denk wel dat hij zolang even bij familie ;)naar toe gaat. . Het gaat een beetje wringen nu zei hij toenstraks door de telefoon .Hij bedoeld ze gaat vervelend doen met opmerkingen . En van dat kan jij toch niet gebruiken dat kan ik wel beter nemen …En dat soort dingen.