Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Vrouwen kunnen rijk worden van scheiden

• Gedupeerde

Mijn advocaat is absoluut een hele redelijke vrouw. Ook hier is het probleem dat de ex van mijn advocaat een asociale, onmenselijke en contactgestoorde man is, die op geen enkele manier voor rede vatbaar is.

Liegen voor de rechtbank, de meest waanzinnige dingen over mij roepen (die kant nog wal slaan) en vooral steeds dreigen met loonbeslag, Kort Geding met dwangsom enz. om maar vooral snel zijn zin door te drijven. Bij voorkeur drie dingen tegelijkertijd opstarten, zodat ik er helemaal moedeloos van wordt en een deken die hem de hand boven het hoofd houdt. Want tja, je mag als advocaat nu eenmaal ver gaan…….

• nicole

Heb je er wel eens bij stil gestaan dat die advocaat van je ex alles doet in opdracht van je ex? Zelf verhalen verzinnen kan hij/zij niet omdat hij/zij je nooit gekend heeft. Alles wat deze advocaat doet is een verlengstuk van je ex en daarvoor kan jij die advocaat niet verantwoordelijk houden. Deze doet slechts wat hem/haar is opgedragen te doen.

• Been There

Dat zal best zo zijn Nicole maar die advocaat gaat er wel mee akkoord om een dergelijke strijd te voeren. In mijn geval is het ook nog eens dat er erg veel dingen zijn gebeurt die “bedacht” zijn door har advocate en dus die doet hier lekker aan mee.

Het zou zo moeten zijn dat je dit soort praktijken niet wenst te doen alsadvocaat, maar ja het brengt natuurlijk welveel geld in het laatje en dat telt.

Been There

• Gedupeerde

Jawel Nicole, daar ben ik mij van bewust. Maar een advocaat is een zelfstandig rechtspersoon met een eigen verantwoordelijkheid. Als een advocaat ergens niet in mee wil gaan, kan hij/zij dat aangeven.

In mijn familie zit ook een advocaat, die zei letterlijk: “Vrouwen die met dit soort fratsen bij mij komen, stuur ik meteen door naar een andere advocaat. Aan die praktijken doe ik niet mee.” Kortom: een advocaat kan hier heel goed zijn/haar verantwoordelijkheid in nemen. Dat zou in mijn ogen ook de integriteit en geloofwaardigheid van de advocatuur ten goede komen.