Ik hoop dat iemand mij kan helpen, snel
Mijn ex en ik liggen vanaf het begin al te vervelen met de omgangsregeling.
Onze jongste 2 kinderen wonen bij mij en mijn nieuwe man in groningen en onze oudste woont bij mijn ex en vrouw in limburg. Dit weekend is mijn oudste bij mij en we hadden ipv de gebruikelijke plaats zwolle afgesproken in brabant omdat we eigenlijk naar mijn familie zouden gaan. Nu heb ik hem al om 1 uur vannacht gesmst dat het neit door kan gaan en we gewoon in zwolle af zouden spreken. Vanmorgen nog een keer gesmst en nu is het hek weer van de dam… Ex zegt dat ik maar moet zorgen dat onze zoon thuis komt, er is afgesproken brabant en nergens anders. heb inmiddels al voorgestelt om in utrecht af te spreken om de normalen tijd (6uur)
Ik krijg nu verder niks meer van ex te horen, zelfs als mijn zoon probeert te bellen neemt zowel ex als zijn vrouw niet op.
Heb nu een sms gestuurt dat we gewoon om 6 uur in utrecht zijn als ik niks hoor…
Wie kan me helpen???? Het lukte ons vandaag gewoon echt niet door omstandigheden om naar brabant te gaan. Hij heeft zo vaak afgebelt als onze zoon naar heir zou komen (op het laatste moment)
Wij moeten nu dus om 4 uur aanrijden om optijd te zijn en wat als hij er nu niet is? zoon gewoon maar weer mee naar groningen nemen????
Marielle