Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

omgang... beetje spoed...

• Marielle

Ik hoop dat iemand mij kan helpen, snel :(

Mijn ex en ik liggen vanaf het begin al te vervelen met de omgangsregeling.

Onze jongste 2 kinderen wonen bij mij en mijn nieuwe man in groningen en onze oudste woont bij mijn ex en vrouw in limburg. Dit weekend is mijn oudste bij mij en we hadden ipv de gebruikelijke plaats zwolle afgesproken in brabant omdat we eigenlijk naar mijn familie zouden gaan. Nu heb ik hem al om 1 uur vannacht gesmst dat het neit door kan gaan en we gewoon in zwolle af zouden spreken. Vanmorgen nog een keer gesmst en nu is het hek weer van de dam… Ex zegt dat ik maar moet zorgen dat onze zoon thuis komt, er is afgesproken brabant en nergens anders. heb inmiddels al voorgestelt om in utrecht af te spreken om de normalen tijd (6uur)

Ik krijg nu verder niks meer van ex te horen, zelfs als mijn zoon probeert te bellen neemt zowel ex als zijn vrouw niet op.

Heb nu een sms gestuurt dat we gewoon om 6 uur in utrecht zijn als ik niks hoor…

Wie kan me helpen???? Het lukte ons vandaag gewoon echt niet door omstandigheden om naar brabant te gaan. Hij heeft zo vaak afgebelt als onze zoon naar heir zou komen (op het laatste moment)

Wij moeten nu dus om 4 uur aanrijden om optijd te zijn en wat als hij er nu niet is? zoon gewoon maar weer mee naar groningen nemen????

Marielle

• tika

Al om 1 uur vannacht, wie gaat er iemand nu om 1 uur s`nachts smsen?????

Wie gaat er nu in groningen en limburg wonen en heen en weer rijden met een stel kinderen????

Dat vraagt toch ook om problemen

• jooje

hoi,

wat verwacht je nu voor een reactie dat er iemand van dit forum jouw zoon gaat brengen?

succes

• jooje

o,ja nog ff dit je hebt nu wel tijd om achter een computer te gaan zitten en afwachten of er iemand reageerd en jouw advies geeft!?

dan had je zoon al wel weg kunnen brengen of ophalen!

• borawie

Hallo,

Antwoorden die alleen maar spreken van eigen emotie en onwetenheid over de gehele situatie heeft topicschrijfster ook niet echt veel aan.

Mariielle,

Hoe is het normaal geregeld met halen en brengen?

Doen jullie dit beide half half of je ex helemaal dus heen en terug?

Van wie kwam het initiatief om zover weg te gaan wonen?

Normaal gespoken word de reisafstand bij grote afstand gedeeld.

Indien mogelijk natuurlijk.

Wat is hierover besproken? Wie neemt dit op zich? Jij of je ex?

Is dit niet vastgelegd kun je dit alsnog laten doen.

Ik weet niet hoe oud je zoon is maar openbaar vervoer is ook een optie.

Wie brengt de kinderen die bij jou wonen naar de vader? Of komt hij deze ophalen? Misschien is het dan mogelijk om dit in hetzelfde weekend te plannen dan hoef je tenminste niet elk weekend op en neer te rijden. Want het is toch een behoorlijke afstand.

Je hoeft je zoon niet naar huis te brengen natuurlijk , maar lijkt me ook weer niet echt bevordelijk voor de omgang met je ex. Daarbij doe je het niet voor je ex maar voor je zoon.

PS: Wij hebben zelf ook deze situatie alleen wij halen en brengen de kinderen zelf iedere keer. afstand 240 km enkele reis.

Succes !!!!

• purk

Sorry hoor, maar wat een ge****k!

kom gewoon je afspraken na !

draai het eens om, dat jij midden in de nacht een sms-je krijgt, dat je ex niet naar zwolle komt, en je hebt het niet gelezen, en je staat daar voor l*l!

wat verwacht je nu van hier?

slappe zooi vind ik het.

• Eric

Ik zou als ex-man ook pissed zijn.

Afspraak is afspraak.

Blijkbaar is er altijd een vast plaats en tijd geweest dus dat had je kunnen weten toen je afspraken maakte rond die tijd.

En dat om 01:00 uur laten weten per SMS is natuurlijk van de zotte.

Ben benieuwd hoe dit gaat aflopen.

Het grootste slachtoffer van dit zielige gedoe is natuurlijk je kind.

Schaam je.