Hoelang kun je, als tegenpartij, een scheiding tegenhouden/uitstellen?
Ik vraag dit om goede redenen!
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsmijn vrouw vertelde mij dat op 29 mei jl ze geen gevoelens meer voor mij heeft en niet samen met mij oud wil worden in hongarije en is 3 juni jl terug naar ned. gegaan en woont nu bij haar dochter en vriend in,nu woon ik in een betaald huis waarde = ongeveer 25000 euro en dat huis staat op haar naam. we hebben ook nog een boerderij hier en die staat op mijn naam waarde ook ongeveer 25000 euro die wil ik als eerste op internet plaatsen om dat te verkopen en dat geld dan te verdelen,mijn vrouw heeft een wao uitkering en ik heb niets maar ze ondersteund me wel en we delen is nu een keer correct gedaan,maar ik kan hier niet weg want dan verwaarloosd alles en is dit straks niets meer waard,en ik wil dit graag behouden want ik ben hier wel gelukkig ik zit ook met hond en kat zij heeft zich vandaag al als woning zoekende in de zaanstreek in geschreven,ik heb het hier heel moeilijk mee om dat ik heel veel van deze vrouw hou,erzijn het afgelopen jaar zeer veel stress problemen geweest in haar fam. en ik heb ook nog voorgesteld neem even rust en ga er met een artsover praten ,maar zij is vastbesloten en wil net als ik geen ruzie maken en netjes alles afhandelen,de stress is het laatste jaar begonnen en daarvoor hadden we 16 heerlijke jaren waarvan 10 jaren gelukkig getrouwd we hebben geen schulden en alles is betaald,hoe moet ik hier nu verder mee ik ben echt wanhopig ik zou het zeer op prijs stellen als u mij hierin raad kan geven want ik wil haar helemaal niet kwijt,ik hou zo veel van die vrouw en we hebben hier alles samen opgebouwd dat kan togh niet zomaar over zijn gaarne verblijf ik en hoop ik op een goed advies in deze op mijn e-mailadres bij voorbaat mijn dank met vriendelijke groet menno v. dijk.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?