Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

scheiding

• luuk17

Is dadenlijk alweer 1 jaar .De scheiding had allang rond kunnen zijn .Tja toen we eenmaal de knoop doorhakte .Toen we eenmaal in sept 2007 contact hadden gezocht met een advocaat .In december het concept convenant was bijna klaar .feestdagen er tussen door ja het komt goed .ondertussen is er nog steeds vooruitgang erg jammer Verzekering maatschappij laat ook niets meer van zich horen niets dan ellende .En vraag ik iets wordt het gewoon niet gedaan .terwijl andersom een aantal zaken verdraait wordt dus na mijn idee wordt het tijd voor actie maar dan maar een eigen advocaat wie kent er eentje die in het midden van land werkt verstand heeft van siuatie die weleens anders kan zijn dan normaal .

En kan iemand mij vertellen wanneer ik recht heb op een advocaat van onvermogen .

• Anja

http://www.postbus51.nl/index.cfm/t/Hoeveel_inkomen_mag_ik_hebben_om_gesubsidieerde_rechtsbijstand_of_mediation_te_krijgen_/vid/E392EC72-0BC0-8A09-475B41EFED873CD9/containerid/517415FF-C09F-296A-61FF669427684C44/objectid/413EB42C-1635-38D4-CFB8677120783B62/displaymethod/displaydefaultintro

Dat kun je hier zelf uitrekenen…

Succes en sterkte

Anja

• Juffnetjes

Wat een herkenbaar verhaal. Mijn vriend is al bijna 1,5 jaar bezig. Periodes van meewerken worden afgewisseld door periodes van ‘hakken in het zand’. Op het moment dat er vooruitgang in lijkt te zitten dan worden er weer geen papieren verstuurd of moeten onderhandelingen over boedel e.d. weer overnieuw gedaan worden.

Daarnaast is het convenant wat er was afgekeurd. Mijn partner moet ondanks afspraken toch allimentatie gaan betalen.

Aanstaande ex geeft aan dat ze het telefoonabonnement heeft geregeld, maar 2 maanden later duikt er ineens een rekening op van bijna 500 euro. Niks aan te doen.

Kortom…tijd voor een advocaat die voor jouw rechten opkomt…het wordt nog duur genoeg.