wat is dit toch ergelijk; die antwoorden; twee kampen
de alimentatiegerechtigden en de NIEUWE vrouwen, die een stumper
gevonden hebbem met een verleden(waar zij niets vaan weten) misschien pas na hetzelffde aantal jaren getrouwd te zijn met de lozer
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsHet is erg, men gaat nu elkaar hier verbaal te lijf. Probeer constructief te blijven en praat normaal. zonder die onzin van Lozer. Ik weet niet eens waar je het recht vandaan haalt, om dit te mogen roepen! laten we nu eens proberen om een goede regeling te laten opstellen door onze zogenaamde vertegenwoordiging, en eens kijken wat dat oplevert.
Ik word echt niet goed van mensen die dergelijke conclusies trekken…. Dat zijn de zogenaamde sfeerverziekers hier in Nederland.
ik lees dit nu pas ,
Ik ben wel de laatste die mijn ex uit wil kleden, dit is overigens mijn 2e scheiding
Het eerste huwelijk heeft 18 jaar geduurd, hij had een heel mooi inkomen,
maar ik heb elke vorm van PA geweigerd , omdat ik gezond was en best voor mn eigen levensonderhoud kon zorgen.
Mijn 2e huwelijk heeft 4 jaar geduurd , ik ben mede door hem zwaar depressief geworden , en heb ook zware lichamelijke gezondheidsklachten gekregen.
Dus in dit 2e geval is het heel “normaal” dat meneer zijn steentje bijdraagt.
Wat hij overigens ook best wil doen.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?