hallo,
Ik heb een probleem en weet eigelijk niet hoe ik het op moet lossen. ik heb twee kinderen die bij mij wonen. de reden hiervoor is dat mijn vrouw pschyatrische patient is. opdit moment lig ik in scheiding. mijn ex vrouw heeft 5 weken zelf voor de kinderen gezorgt en is toen wederom door gedraaid en heeft toen de kindern af gestaan aan mijn. de rechter heeft de volgende omgangs regeling uit gesproken. kindern wonen bij mij en mijn ex krijgt 3 weekenden de kinderen in de maand. het weekend dat ze de kinderen niet heeft mag ze een woensdag middag de kinderen zien. vorige week heeft ze me verzocht om in deze vakantie 3 weken achter elkaar de kinderen te hebben. ik heb dit geweigerd omdat ze geestelijk erg in de war is, de kinderen mishandeld en dat ze niet voor de kinderen kan zorgen. 2 maanden geleden is ze helemaal door gedraaid nadat ze 4 5 weken voor de kinderen heeft gezorgt. nu zeg ze omdat ik haar niet drie weken geef vind ze dat ik niet op vakantie mag met de kinderen omdat ik dan in haar weekend weg ben. ik heb haar een voorstel gedaan waarin ik de dagen compenseer die zij mis loopt. mijn vraag is, staat zij in haar recht en kan ik hierdoor niet op vakantie of is er een regel in de wet dat ik wel kan. er staat in de voorlopige voorzeiningen niks over vakantie.
graag jullie hulp