goede middag ben een aleenstaande vader die z,n kinderen niet meer ziet omdat de moeder mij zwart maakt bij mn kinderen even in het kort ben in november 2005 bij mn ex vrouw weg gegaan heb haar en mn kinderen goed achtergelaten in een huur huis heb schulden gemaakt om haar achterstanden weg te werken ben zelf weer bij mn ouders gaan wonen in januari 2006 krijgt zij een relatie met iemand van wie ik dacht een vriend te zijn heb het geacepteerd en in het begin liep de omgangs regeling naar behoren zijnb kinderen konden het niet verkroppen en hebben veel stampij gemaakt wat een moeilijke situatie was voor hun mijn (vriend) was al 3 jaar gescheiden wij konden altijd heel goed met elkaar ik ook met zijn ex vrouw en inderdaad in juli 2006 krijg ik iets met zijn ex vrouw wat hun kinderen wel accepteren wat natuurlijk voor hun een bittere pil is sinds die tijd is het beggonnen eerst mn oudste zoon wou niet meer komen wat uiteindelijk mijn relatie kost de druk werd te groot de jongste 6 jaar oud kwam nog wel maar komt inmiddels ook niet meer als ik nu voorbij rij draait hij gewoon zn hoofd weg enig idee hoe dat voelt? ben bezig geweest met advocaat maar elke keer als ik te dichtbij de waarheid kom word ik afgescheept met een sms je of een hand geschreven brief ik kan het financieel niet opbrengen om de strijd aan te gaan ben namelijk nog steeds onze schulden af te betalen uit ons huwelijk ze heeft het al zo ver dat mn kinderen echt niet meer willen de laatste keer dat de jongste kwam had ze hem een pasfoto van zichzelf meegegeven en hij heeft alleen maar gehuild mama mist me zo zolang zij niet stopt met de geestelijke mishandeling van mn herstel onze kinderen heb ik geen schijn van kans wie o wie kan e helpen aub aub ben ten einde raad