Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

wraak acties ex vrouw

  • Danielle

    Rare psych zeg! Terug gaan is meestal geen optie en ook niet in het belang van de kids. Het is beter dat je vecht tot je niet meer kunt (en dus altijd aan je kids kunt laten zien dat je alles hebt gedaan om ze te zien). Dan weet je voor je gevoel dat je in ieder geval je best hebt gedaan. En als het echt niet lukt zul je een periode van rouw voor jezelf in moeten stellen, want het gemis slijt niet van de ene op de andere dag.

    Wel fijn dat je nog contact hebt met je vriendin. Dat betekent dat als je echt op instorten zou staan er toch iemand is die je zal opvangen.

    Sterkte met je gevecht!

  • f.corona

    inderdaad helemaal mee eens al eens van het p.a.s syndroom gehoord zoek dit maar eens op op het internet in amerika is dit al strafbaar maar helaas is dit in nederland nog niet zo bekend heeft te maken met manipuleren van kinderen en bewust opzetten tegen de andere ouder jij ook succes met je strijd vr gr f.corona

  • M.Molenkamp

    Ikweet als je gaat naar de rechtbank en omgangregeling op papier zitten en ook gelijk vragen aan de rechter als hij kan een regeling maken als de moeder de kinderen niet aan jou geeft waneer het moet dan krijg ze een boete het help wel

    Sterkte.

  • Rutger

    Hoe meer je op internet leest, hoe meer je ziet dat vaders vaak aan het kortste eind trekken. Soms misschien wel terecht, maar als je in de Telegraaf leest dat 30-50 % van de aangiften van vrouwen tegen hun ex-partners vals is, zet dat wel aan het denken (hoop ik!).

    Wat mij betreft mag deze beerput ook weleens worden opengetrokken. Ook mijn lieftallige ex heeft laten zien dat ze meerdere valse aangiften niet schuwd. Zes jaar nadat we uit elkaar zijn gegaan, beschuldige ze mij opeens van ‘huiselijk geweld’. Dat het toevallig net voor mijn trouwdag met mijn huidige partner was, viel verder niemand op. Dat ik in mijn 30 levensjaren nooit iemand iets had aangedaan (blanco strafblad) liet ook nergens belletjes rinkelen….. je bent gewoon simpelweg de ……

    Vanavond in Zembla aandacht voor de tunnelvisie van de politie. Schud die politiek maar eens wakker!

    Natuurlijk zien mijn kinderen ooit wel in dat hun moeder een smerig spelletje heeft gespeeld. Natuurlijk zeg ik steeds dat ik er altijd voor ze ben. Ook heb ik ze al verteld dat als ze mij opeens een tijdje niet zien, ze er vanuit mogen gaan dat dit dan niet door mij komt en dat ik elke dag aan ze denk en ze ontzettend mis. Want ja, ook ik hou er rekening mee dat mijn ex uiteindelijk zover gaat dat de ze kinderen bij mij weg gaat houden.

    Ze heeft nu een nieuwe vriend op Ameland, ook een gescheiden vader. Ik hoop maar dat hij haar een spiegel gaat voorhouden en weer normaal gaat laten denken!

    Sterkte voor alle vaders die slachtoffer zijn van ‘valse-exen’. Ik wil binnenkort een website gaan opzetten en het liefst een serieuze stichting oprichten die opkomt voor de rechten van vaders. Niet door in carnavalskleren op overheidsgebouwen te klimmen, maar door het gesprek aan te gaan met de politiek, pers en te strijden voor gelijke rechten voor vaders en moeders. Een protocol te schrijven voor politie en justitie, die bij aangiften in de scheidingssfeer eerst kiezen voor de weg van mediation. Alleen zo kan je valse aangiften voorkomen. Strafvervolging kan altijd nog!

  • Wouter

    Helemaal mee eens Rutger.

    Vrouwen kunnen veel gemener en valser zijn dan mannen. Ik heb inmiddels ook een website opgezet om hier iets tegen te kunnen doen.

    Hopelijk helpt het een beetje, in ieder geval goed om te weten dat er medestanders zijn.

  • popeyes

    Hey Wouter,

    Je weet dat je reageert op een reactie die 4 jaar oud is? :)

    Gr. Popeyes