Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

wraakaktie ex-man

• mirella

mijn ex-man doet er alles aan om een wig te drijven tussen mij en mijn kinderen, blijkbaar heeft mijn oudste zoon gezegt (gevraagd door ex-man?) dat ik hem geslagen heb, mijn ex-man heeft daarop direct de huisarts ingeschakelt en er een melding van gemaakt. gevraagt aan mijn zoon blijkt dat hij eens een tik voor zijn hoofd heeft gehad en dat dat weer de reden voor mijn ex is om, zonder eerst met mij hierover te praten, mij zwart te maken bij de instanties. hoe ga ik hier mee om?

kan ik mij hier tegen verweren?

• anne

hoe oud is u zoon

• mirella

9 jaar

• f. corona

is inderdaad triest maar nou heb jij het voordeel dat jij moeder bent als je dit als vader gebeurt heb je echt een groot probleem en kanje afscheid nemen van je kinderen als ik jou was had ik een gesprek geeisd met de instanties en met je ex er bij zoek contact met de instantie en meld dit verhaal dan ben je al een stap in de goede richting succes f. corona

• jik

Instanties zullen niet zomaar alles geloven. En je man kan toch niet iets bewijzen dat niet is gebeurd.

Streef naar verzoening. Lees een praktisch boek over relatietherapie, verzoening of bemiddeling. Lees bijvoorbeeld de boeken ‘Gezin eerst’ en ‘Red je relatie!’ van Phil McGraw.

http://mediation.startpagina.nl