Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

krediet

• sarah

ik heb door misleiding met mijn ex een krediet meegetekend. zo ben ik nu hoofdelijk aansprakelijk geworden voor deze schuld. wij hadden op papier niks geregeld. hij had beloofd dat achteraf nog te doen. toe ik eenmaal had getekend wilde hij geen samenlevingscontract meer. nu zit ik er aan vast. hoe kom ik hiervan af??

• Ad

Ik ben bang van niet. Een mondelige overeenkomst (waar het hier op lijkt) is altijd minder als bewijs dan een schriftelijke.

Jammer, maar probeer het toch maar eens met mondeling bewijs te regelen. dan komt het op gelofwaardigheid aan.

• Marian

Je bent niet getrouwd,geen samenlevings contract,dus puur een mondelinge toezegging.Laat hij dat maar bewijzen….

• Erna

Daar kom je niet meer onderuit, je hebt immers getekend. Ik ben bang ( maar ben geen jurist) dat je idd aansprakeljik bent en mocht je ex niets betalen dat ze bij jou aankloppen voor het gehele bedrag……….

• A

Hallo,

Kan je iets wat je in het convenant hebt staan ongedaan maken? Of kan dit helemaal niet meer? B.v spijt van een regeling hebben?

Groeten A

• A

sorry, verkeerd