Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Mijn exman

• purk

is een VRESELIJK AARDIGE ex-man.

Afgelopen woensdagmiddag zijn we nog met zijn dochter, mijn dochter, en ONZE zoon naar de speeltuin geweest.

Ik lees zo vaak trieste verhalen, maar gelukkig gaat het ook wel eens goed!

Dat kost wel soms moeite, zweet en tranen. Maar als beide het beste voor hebben met hun kind, en over voldoende gezond verstand beschikken, is het dus heel goed mogelijk

• wil

Mijn ex man liet mij maar, maar erger, zijn 3 kinderen in de steek door te suggereren dat hij ging werken maar onderstussen bij zijn vriendin in een ander land ging wonen. Mij en de kids geen reden achterlatend en ons met alle schulden laten zitten en KA betalen, hoe maar………….

Wat ik wil zeggen is dat er aan alles 2 kanten ziten maarje soms ook geen keuze krijgt!

• Marian

Mijn ex is een grote eikel.

Dat die wil scheiden ok,maar kinderen mochten niet de dupe worden van hem.Nou,nou,hij heeft ze in 5 jaar 1 dag je meegenomen,maar dan wel ergens heen waar die met zijn vriendin ook altijd heen gaat.

Hij is er nooit voor hun,want hij heeft nu een ander ‘'gezin’'.

Je zou hem zo een trap onder zijn ballen schoppen,zo een eikel is het.

Als zijn kinderen hem bellen,heeft die geen tijd,of mag hij ze niet spreken van zijn vriendin,want die kan er niet tegen……zelf heeft ze haar eigen dochter een schop onder der kont gegeven,zodat die naar der vader is gegaan.Ook zijn familie trekt partij voor hem en hebben geen verder contact gezocht met hun kleinkinderen.Mijn oudste werd zelfs een keer weggestuurd door der oma en heeft dus totaal geen contact met opa/oma ,ooms en tantes,neefjes,nichtjes enz.

Net wat iemand in de krant zo leuk zei….

wou dat sommige mannen hun stropdas wat strakker aantrekken,kan het bloed in het hoofd blijven ipv naar beneden stromen.

Gelukkig zijn niet alle mannen zo,maar deze is echt heel erg.Zit niet goed in zijn vel,mag niets,als ik hem een zakelijk mailtje stuur,dan belt zij mij op,zonder dat hij het weet en gaat tekeer.Hij zit zo onder de plak,dat die het niet eens in de gaten heeft en alles laat gebeuren.

Een vriend heeft hem al gewaarschuwd,maar ja meneer denkt aan 1 ding en wat dat is weten we allemaal.