Hallo
ik ben bijna 20 jaar getrouwd en helaas is mijn gevoel alles behalve gelukkig . Ik heb dochters en 1 zoon en een vrouw die vrij overheesend is . Toch hebben we best wel leuke tijden gehad met onze kinderen . Maar stil in mij heb ik altijd ook wel veel verdriet gekend . Mijn vrouw is heel explosief zij kan van het 1 op het andere moment zeer driftig worden ( zit in haar familie ) . Voorbeelden zijn dat zij mij een keertje met de auto aan wou rijden omdat ik zij dat ze niet zo moest te keer gaan tegen onze dochters van 4 en 6 jaar . Zij al een aantal keren heel gevaarlijk ging rijden op de snelweg omdat de kinderen aan het zeuren waren en zij zou ons wel effe te pletter zou rijden . En zo waren er nog veel meer van dat soort dingen maar gelukkig ging het altijd goed .Als je zeg dat zij nu een monster is en altijd maar slecht is zeg ik NEE . Altijd werd zij heel verdrietig naar die acties en is zij ook heel zorgzaam wat betreft de kinderen . Ik heb dan ook tot 2006 altijd alles gesus en wis heel mijn gezin weer tot rust te brengen . Maar het ging allemaal ten koste van mezelf en vanaf 2006 zakte ik dan ook in en werd overspannen . Ik gaf me werk destijds de schuld want daar hadden ze me ook een hak gezet . Maar dit jaar ben ik er eindelijk achter dat dit niet de oorzaak is . Mijn vrouw is nog niet echt verandert en doet bewust of onbewust zeer dominant . Ik heb sinds verleden jaar een vriendin leren kennen waar ik mijn hele verhaal en gevoelens tegen verteld heb . Ik heb met haar een hele hechte band gekregen , ik ben niet verliefd of zo maar ze is als een zus voor mij . Ik heb altijd verlangt naar een liefe zus , ik heb namelijk 2 broers die totaal anders zijn als ik zij zijn veel stoerde en mijn vader was ook zo . Ik heb totaal geen band met hun en ook niet met mijn moeder die altijd onder mij vaders gezag leefde en nog steeds leeft . Nu ben ik eindelijk helemaal op , ik hou zielsveel van mijn kinderen en blijf voor hun bij mijn vrouw . Ik heb mijn vrouw al een aantal keren erover gesproken en zij zou zich verbeteren maar het zit in haar karakter en het lukt steeds niet . Zo zijn er nog veel meer dingen over haar en wat ik ook over mijn zeg zij heeft het volgens haar altijd slechter ( dus ik zeg maar niets meer ) . Nu is het al zover als ik van mijn werk thuis kom heb ik al buikpijn en ben duizelig . Ik heb medicijnen voor een te hoge bloeddruk en stess . Mijn liefde voor haar is helemaal over maar ik blijf bij haar voor de kinderen want ik heb zoiets nu ben ik alleen ongelukkig en als ik van haar af ga mijn hele gezin . En ik heb dom-weg niet de moed en de kracht om die stap te zetten dus ik doe alles voor het goede van mijn gezin . Nu leef ik in een roes verlang naar een beter leven heb af en toe de neiging me zelf wat aan te doen . Verlang naar geluk maar ik ben bang mijn kinderen te verliezen , vooral mijn zoon die zo aan mij hangt . Ik zoek naar een vrouw die lief voor me is en zich niet te pletter Vreet omdat zij zo zielig is .Ik ben gewoon bang om de stap te nemen en dat ik nog ongelukkige wordt en mijn kinderen door een scheiding ook ongelukkig worden . Met mijn vrouw wil ik best goed bevriend zijn maar de liefde is op ik verlang wel naar een vrouw waar ik de liefde wel kan vinden .
Dank je wel voor het geduld om dit verhaal te lezen Groeten ………