Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

scheiding

• sander38

hallo ik heb een vraag

ben sinds mei gescheiden de boedelverdeling moet nog plaats vinden

ben op huwelijkse voorwaarden getrouwd het huis staat op naam van mijn ex partner alles wat in de trouw is opgebouwd aan waarden moet zij delen ik heb een berekening gemaakt van de overwaarde mijn ex partner komt met een tegen voorstel van minder dan de helft de notaris wil een voorstel gaan doen maar haar kennende gaat ze er niet mee accoord zij wil alles het liefst voor haar zelf hebben uiteindelijk zal mijn advocaat alles klaar maken voor de rechtbank procedure wat kan ik er aan doen om dit te versnellen want het is al meer als een jaar bezig en het kan nog wel lang gaan duren maar wil er het liefst zo snel mogelijk mee klaar zijn zodat ik weer verder kan gaan met mijn leven

wie heeft er ervaring in dit soort zaken of wie kan er mij advies geven

gr sander

• yootje

Ik kan je helaas geen raad geven,maar wel sterkte wensen.

gr yootje

• pipo

Hallo Sander,

Ik zit in het zelfde schuitje als jij… Scheiding al wel uitgesproken, maar boedel moet nog verdeeld worden.pfff ben al twee jaar bezig.. Ik wil ook graag van iemand horen wat ik er aan kan doen om het te versnellen. Ik wil gewoon alles afgehandeld hebben. Maar mijn ex kan schijnbaar geen afscheid van me nemen.. Eerlijk gezegd snap ik het doel van hem ook niet, Ook geen kinderalimentatie gehad..

wie heeft er een adviesje voor mij????