Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Hoe reageer je hierop?

• .

Ex belde op, zoon pest onze dochter nogal daar (hier ook, klopt wel, hij heeft een gedragsstoornis; niet dat het dan goed is maar…..)

Hij heeft gezegd dat ie de volgende keer thuis moet blijven als ie het nog eens zou doen.

Ik heb nog ff niks gezegd, maar je bent toch ook vader als je kind “lastig” is? zie ik dat zo verkeerd?

Zelf zie ik het als een reactie op alles, hij hield ze altijd heel kort in alles toen ie nog hier woonde, vond weinig goed, ik stond en sta sommige dingen wel toe en ik denk dat ie nu grenzen aan het bepalen is.

Ik vind eigenlijk dat ie het daar maar moet regelen, moet ik hier tenslotte ook.

• purk

Ik vind dat jij helemaal gelijk hebt!

Zou het op een kind-loos moment toch nog even met hem bespreken!

• .

thanks, ga het zeker bespreken, maar had tijd nodig om dit te overdenken.

Ook met m'n zoon want hij had het er met zoonlief al over, wil weten wat zoon er zelf van vind en bij voelt

• Anja

Je hebt absoluut gelijk…dat zou fijn zijn…alleen de kinderen laten komen als ze “leuk” zijn…en de problemen aan moeders overlaten…

Go girl…..

• .

Gelukkig, nog iemand die het met me eens is, gek toch dat je soms niet goed weet hoe je reageren moet.

• Anja

ik ken het

lang leve internet

daar voel je je gesterkt door lotgenoten…:D

laat je niet kennen hoor…een vader ben je ook als t even niet goed gaat met de kinderen , en niet alleen als het wél goed gaat.

Groetjes Anja

• .

Idd, lang leve internet.;)