Hallo,
Het is een lang verhaal maar ik zal het proberen kort te houden. Nadat mn ex eindelijk bekende 21/2 jaar vreemd te gaan met dezelfde vrouw, heb ik hem eruit gegooid. 2 jaar na zn bekentenis is hij met haar getrouwd. Natuurlijk heb ik veel verdriet van zijn ontrouw gehad maar was er ook een opluchting omdat het natuurlijk al lange tijd niet echt lekker liep tussen ons. Bovendien hadden we een zeer verschillende manier van opvoeden. Hij gelukkig getrouwd en ik kan alles ook goed afsluiten en ga verder met mn leven. Maar helaas werkt het in de praktijk niet zo. Vanaf het moment dat hij weg is wordt het contact slechter en slechter. We hebben nu alleen mailcontact en ondanks herhaaldelijk verzoek van mijn kant om het zakelijk en kort te houden is dat van zijn kant niet mogelijk. Altijd stopt hij er beledigingen in en probeert ie me te kwetsen. Waarom? vraag ik me allang niet meer af. Voor de kids hebben we een goede omgangsregeling en wat mij betreft mag hij ze tussen door net zo vaak zien als hij wil. Maar zijn beledigende mailtjes ben ik meer dan zat. Niet reageren,blokkeren, aangeven dat ik zijn mailtjes met beledigende inhoud niet accepteer, een vriendin die eerst de mailtjes leest e ndan gefilterd naar mij door stuurt, Het blijft waardeloos. Wat kan ik hiermee doen? Mn jongste is 8 dus voorlopig ben ik nog niet van hij/ze af. Is er een instantie die voor mij contact met hem houd? Ik probeer er boven te staan maar eigenlijk heb ik er geen zin meer in.
Een moeder die zonder een haatdragende ex verder wil met haar leven