Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Geen slecht huwelijk en toch scheiden?

• Anne-Mieke

Ter info: ik heb zelf een dochter met Borderline (gediagnostiseerd én behandeld, maar nog steeds niet in staat om een relatie in stand te houden.

• Karin

Nou nou ik vind dit wel voorbarig om je ex nu in de richting van borderliner gaan duwen. Als ik de pagina lees kan ik me zelf ook als borderliner gaan betitelen, m.n. tijdens mijn pms-periode (:D Wil alleen meegeven dat je hiermee heel voorzichtig moet zijn, en haar nu niet in een hokje moet gaan duwen. Waarschijnlijk heeft ze bepaalde eigenschappen, waarschijnlijk is ze niet gelukkig in deze relatie, daarom hoeft ze nog geen borderliner te zijn.

Karin

• Robbertino

Wees maar niet bang, ik duw haar niet zomaar in een hokje :) En als ik de criteria zo lees, dan zou ik zelf ook borderline kunnen hebben. Lijkt me sowieso beter dat door een deskundige te laten bepalen. Helaas zal mijn vrouw die stap niet zomaar maken.

Ik denk ook niet dat ze borderline heeft, maar er zit haar voldoende dwars… en dat geeft ze zelf ook toe. Net twee heerlijke weken samen gehad met alles er op en er aan en toch de scheiding er door… Ik snap er echt niets meer van! Maar aan de andere kant is het niet de eerste keer dat het zo verloopt…

• ron 38

moeilijk, heel moeilijk.

heb zelf ook een relatie achter de rug, mijn vrouw is 4 weken geleden het huis uit gegaan.

dit was beter voor ons allebei, en vooral voor de kinderen.

kunnen moeilijk met elkaar omgaan maar kunnen het ook heel erg leuk hebben met elkaar.

ben kwaad op haar, was blij dat ze weg ging, maar wat blijkt nu, mis haar steeeds meer en komt gewoon op neer dat ik nog heel

veel van haar houd, ondanks dat ik kwaad ben op haar.

weet ook niet wat ik hier mee aan moet.

weet wel dat je echt gebroken hierdoor kunt zijn en vooral heel erg eenzaam.

heel vaak ruzie hebben maar toch van iemand houden, hoe kan dit en hoe moet het nu verder.

de tijd zal het leren.

weet wel dat dit heel erg lang gaat duren en heel moeilijk zal worden.

probeer het los te laten misschien moet jij dit ook doen en misschien ook eens aan jezelf denken, ga dit nml ook proberen.

• neel

wat wil je nu zelf??

kijk eerst wat je zelf wilt! ben jij gelukkig met haar?? wil jij met haar oud worden??

wat voel jij wanneer jij met haar ligt te kussen?

kijk nu eerst eens wat jij wilt, wees maar eens egoitisch!!

sterkte