Goedemorgen allen,
Na wederm een slapeloze nacht van alle stress wil ik graag het volgende aan jullie uit een zetten.
Mijn ex en ik hebben een omgangsregeling (geregeld in een convenant 3 jaar geleden) die ik naleef. Er is de afgelopen maanden heel veel gebeurt, tot bedreiging van zijn nieuwe vrouw aan toe, scheldpartijen, noem maar op. Nu wil mijn ex de omgangsregeling wederom aanpassen omdat hij ander werk heeft en vraagt mij onze zoon bij zijn vrouw te brengen ipv hem op te halen (zoals in het convenant geregeld staat). Ik ben hiertoe niet bereid gezien de bedreigingen die zij naar mij toe heeft gedaan.
Nu zegt mijn ex dat hij onze zoon dan maar later komt ophalen, wat zal betekenen dat onze zoon dan al lang en breed op bed moet liggen rond de tijd dat hij hem wil ophalen. Dus ook hiertoe ben ik niet bereid. Ik hoeverre sta ik in mijn recht als ik mijn poot stijf hou (voor deze keer, want ik ben al zooooo vaak door de knieen gegaan) en HIJ onze zoon volgens de omgangsregeling MOET ophalen??
Hij drijgt namelijk nu al met politie als hij later komt en hij onze zoon niet mee krijgt (pff zover wil je toch helemaal niet gaan….)
Ik hoop dat iemand mij wat meer duidelijkheid en rust kan geven.
Groet,