Ik heb ook een huwelijk achter de rug van 18 jaar met een Poolse.
Ik heb haar daar leren kennen en we hadden al 2 jaar een relatie toen ze mij vertelde dat ze zwanger was, omdat ik haar toen nog vertrouwde zijn we na de geboorte van d'r zoon getrouwd in Holland.
Het kind is in Polen geboren en draagde de achternaam van haar ex-man want ze was op dat moment nog niet officieel gescheiden.
Ik heb haar diverse malen gevraagd om haar ex-man te vragen voor vaderschapontkenning maar dat heeft 16 jaar geduurd.
Nu moest ik hem gaan erkennen en wilde ik toch meer zekerheid over het riologische vaderschap, de twijfels werden steeds groter omdat hij me regelmatig zei dat hij niets met me te maken had “want ik was zijn vader niet”.
In Februari 2009 heb ik via Internet een thuis DNA Test aangevraagd en een dag later ontvangen, ik heb hem gevraagd of ik wat slijm kon afnemen en hij stemde toe, ook bij mezelf heb ik slijm afgenomen en alles opgestuurd, binnen 3 weken zou ik via mail de uitslag horen.
Op 4 maart 2009 kreeg ik 's avonds een mailtje, ik was aan het werk, en schrok van de uitslag, op 6 van de 15 gecontroleerde punten was een afwijking en dat resulteerde in een 100 % score dat ik niet de biologische vader kon zijn.
Omdat ik pas op vrijdagavond thuis kon zijn, ik ben namelijk int. chauffeur, heb ik haar telefonisch niets over de uitslag verteld.
Op vrijdagmorgen 6 maart kreeg ik een SMS van haar waarin ze schreef dat ze me ging verlaten en nooit meer zou terugkomen bij mij, “dus ze wist de uitslag al”.
Ze heeft zelf de scheiding aangevraagd en na het zien van de DNA Test verklaarde dat ik alles gelogen zou hebben en de test zelf zou hebben gemaakt op de computer, ook haar zoon liet ze een valse verklaring opstellen voor de rechtbank waarin hij verklaart dat hij zich niet kan herinneren dat de test gedaan zou zijn, wat voor een slechte moeder ben je als je zoiets laat doen door je zoon.
De echtscheiding is op 7 december 2009 officieel ingeschreven bij de gemeente en op 29 maart 2010 moesten we naar de rechtbank voor de boedelscheiding en alimentatie.
Mijn advocaat heeft aangegeven dat zij geen recht heeft op alimentatie doordat ze “de lotsverbondendheid in het huwelijk” heeft geschonden omdat ze willens en wetens 18 jaar gelogen heeft over de vaderschap want zij wist dat ze met meerdere mannen naar bed is geweest, de rechter heeft haar verzoek om alimentatie dan ook afgewezen doordat hij de DNA Test heeft erkend.
Ik wil hiermee zeggen dat je door een DNA Test, ook als je hem zelf heeft afgenomen, heel veel kan bereiken en deze ook gebruikt kan worden.