Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Oproep voor referendum Alimentatiewet

• Jantje

Zo is het maar net !!!

Meestal zijn het ook de heren die klagen dat ze teveel moeten betalen. Maar ze vergeten even voor het gemak dat, meestal de vrouw, minder is gaan werken om voor de kinderen te zorgen. Ik zeg “meestal” uitzonderingen daargelaten.

En dan de kreet,“ga maar een (fulltime)baan zoeken” jawel ze zitten echt te wachten op 40 plussers.

• ruud

Ik sta voor een open referendum Alimentatie wet, omdat ik 12 jaar te lang vindt en heb er nu al 8 jaar opzitten.

En vindt dat mij ex. nu ook wel voor haar eigen kan zorgen daar ze ook op vakantie gaat en de huis steeds anders in richt terwijl ik daar zelf nog geen kans voor zie.

en van de kinderen hoor dat ze wel een andere vriend heeft maar geen vaste relatie heeft??

succes.

• Anne-Mieke

Jantje Schreef:

——————————————————-

> Zo is het maar net !!!

>

> Meestal zijn het ook de heren die klagen dat ze

> teveel moeten betalen. Maar ze vergeten even voor

> het gemak dat, meestal de vrouw, minder is gaan

> werken om voor de kinderen te zorgen. Ik zeg

> “meestal” uitzonderingen daargelaten.

> En dan de kreet,"ga maar een (fulltime)baan

> zoeken" jawel ze zitten echt te wachten op 40

> plussers.

Plus dat ‘de heren’ voor het gemak ook maar even de gevolgen voor de kinderen buiten beschouwing laten, die dan natuurlijk wel (elke dag) naar de kinderopvang moeten. Of weegt zoiets alleen maar mee zolang ze getrouwd zijn?

• Fred Breet

Als je denkt dat je te lang en te veel PARTNER alimentatie betaalt dan moet je even reageren via mijn website www.referendumalimentatie.nl

Inmiddels al verschillende gesprekken gehad met de politiek en TV en dagbladen.

JOUW steun is belangrijk om dit onderwerp op de politieke agenda te plaatsen. Kijk ook naar de uitzending van Een Vandaag van 1/2/10 en bijvoorbeeld naar Hallo Gelderland van RTVGelderland.nl

EN STEUN MIJ

Groet,

Fred