Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

3 jaar strijd om kinderen

• f.corona

het houd niet op. ben al 3 jaar bezig om mijn kinderen te zien. heb al een aantal rechtszaken gehad. loop sinds december vorig jaar bij mediation. en er komt geen eind aan. heb vorig jaar een rechtszaak tegen mijn ex vrouw gestart op grond van art 217 onttrekking van een minderjarig kind aan de ouderlijke macht, toen ze op werd geroepen op het politiebureau om zich te verantwoorden heb ik de volgende dag een aangifte gekregen wegens kindermishandeling gekregen. we zijn toen bij de raad terecht gekomen die heeft een onderzoek gestart. met als uitkomst mediation ben er in begin december geweest om mijn verhaal te doen. heb nog steeds niets en helemaal niets gehoord, oja is niet helemaal waar want in september vorig jaar sloeg ze mij aan voor allimentatie en wat schetst mijn verbazing 17 februari hebben we de uitspraak hoeveel ik mag betalen voor mijn 2 zonen die ik al 3 jaar niet meer heb gezien. waar zijn we in terecht gekomen met z,n allen niet best

vr gr F. Corona

• Gerald

Triest dat het zo loopt. Kan me voorstellen dat je er helemaal doorheen zit.

Kun je in het kort schetsen hoe e.e.a. de laatste drie (of meer) jaren is verlopen?

Is er wel omgang geweest tussen jou en je kids? Heb je ouderlijk gezag? Wat voor een soort rechtszaken hebben gespeeld?

Groet,

Gerald

I

• Danielle

Als je niets meer verneemt van mediation, zelf aan de bel trekken!!

Heb de afgelopen 5 jaar geleert dat je overal zelf voortdurend achteraan moet bellen.

De instanties die er voor jou en je kinderen moeten zijn, geven niet thuis.

Nederland is zoetjes aan niet alleen aan't doordraaien, maar ook kapot aan't gaan.

Voordeel voor jou is dat je tegen de uitspraak van de 17de als het goed is in beroep kunt gaan.

Hoewel ik vind dat beide ouders moeten betalen voor hun kinderen, vind ik in situaties als de

jouwe dat de knip dicht hoort te blijven.

Kinderen weg houden van één der ouders? Prima dan ook geen centen. Met het weghouden

toon je immers aan dat de kinderen geen twee ouders hebben, dus is er 1 verantwoordelijk.

Heel veel sterkte!!

• f. corona

heb in het begin omgang gehad ging een jaar goed gescheiden met 1 advocaat. 2 omgangs rechtzaken 1 strafzaak tegen mijn ex is opgeschort in afwachting van onderzoek kinderbescherming is afgerond kinderen willen niet meer toch mediation. loopt nu zij zegt mee te werken, maar doet het niet getekend bij kinderbescherming toe gezegd bij rechter maar wil niet meewerken volgende zaak 8 april wijziging omgang en gezag klinkt mij niet als meewerken vr gr f.corona