Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Omgangsregeling Moederdag

• Jou zelf

Oh, mijzelf, wat klinkt toch toch ontzettend bekend !

Maar….. hoewel ik er na drie jaar toch ook wel erg veel doorheen prik, krijgt hij me soms toch op de kast hoor

Want die van mij blijft dingen flikken die echt, echt niet door de beugel kunnen maar het is meer dat ik me daar

iedere keer ontzettend over verbaas. Alles maar over de rug van het kind/over de ruggen van de kinderen.

Ongelooflijk

Maar J. : luister naar haar en geloof mij als ik zeg dat het echt zo is,. ze heeft gelijk en ik haha. in dat geval dus ook!

Succes

• johandev

Beste J.

Ik ben verbaasd over jou verhaal en de reacties daarop van alle, voornamelijk dames, die altijd pretenderen het beste met hun kind(eren) voor te hebben.

Eigenlijk heb ik maar 1 opmerking.

Maak je eens wat minder druk over wat JIJ wil en handel meer naar wat Jullie dochter wil.

Nu weet ik al dat als je reageert je zult zeggen dat je dochter uiteraard bij jou wil zijn…maar ik weet beter.

Moederdag…. waar heb je het in godsnaam over?….

Shame on you.

Groet en veel wijsheid.

Johan

• mijzelf

Johan ook hier aan het zieken…..ga toch wel. Jij hebt problemen met jouw ex, maar oordeel niet over de vrouwen hier. Wij hebben net als jij problemen met de ex…..reageer normaal en hou anders je mond.