Het volgende,
Ex heeft een koophuis. Dat staat al heel lang te koop. Inmiddels is hij bij zijn vriendin ingetrokken maar niet officieel, officieel woont hij nog in zijn koophuis. Zijn post laat hij doorsturen naar zijn ouders. Dat is een feit. Dat heeft hij, mijn ex mij allemaal zelf verteld, dat hij niet meer in zijn huis woont maar met zijn vriendin een nieuwe woning is betrokken en dat zijn post wordt doorgestuurd naar zijn ouders. Zijn huis staat nog steeds te koop maar ik heb van mijn oude buren vernomen dat daar andere mensen inzitten. Hij zal het wel verhuren ofzo. Boeit mij niet. Wat mij wel boeit is dat hij zijn adres niet wil geven. Ik weet dus niet waar mijn zoontje is als hij bij hem is. Als er iets gebeurt is mijn ex alleen telefonisch bereikbaar. En die is al zo slecht bereikbaar, die enkele keer als ik hem bel betreffende ons zoontje.
Nu weigert hij zijn nieuwe adres te geven. Kan dit zomaar? Mag hij dit weigeren al woont hij niet officieel bij haar in, maar wel 7 dagen per week 24 uur per dag daar aanwezig is en een gezamelijke huishouding voert. Hij zegt dat hij officieel nog in … woont, terwijl daar andere mensen op dat adres wonen?? Via zijn werkgever, ja die ken ik goed, weet ik dat hij ook daar geen adreswijziging heeft doorgegeven. Dat hij op de een of andere manier instanties belazerd oké, maar ik heb toch recht op het adres van het verblijf plaats van mijn zoontje? Mijn zoontje zegt zelf dat hij nooit meer in … komt, maar nu een nieuwe slaapkamer heeft in …
Kan iemand mij verder informeren of dit zomaar kan.?