Tuurlijk de kinderen zijn van beide ouders, maar als men gewoon gehuwd is zegt men ook in een gesprek wel eens mijn kind, daar valt men dan niet over………………..Jammer dat zoiets gelijk “gebruikt” word.
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsDaaruit blijkt hoe gevoelig dit soort zaken zijn.
Weet wel dat de rechter mijn ex constant verbeterde wanneer zij sprak over ‘mijn kind’ tijdens de rechtzaak over omgang en gezag. Uw beider kind werd constant (meer dan 10 keer) geroepen.
Maar mijn ex is dan ook van mening dat het haar kind is en dat de moeder het meest belangrijke is in het leven van een kind. In iedergeval in het leven van haar kind ;-)
Ik snap dus wel dat gelijk wordt gezegd: ‘jullie’ of ‘uw beider kind’.
K doet er ook verstandig aan om, mocht zij voor een rechtbank komen, te spreken over ‘jullie kind’. Scheelt al weer een kleine irritatie of meningsvorming door de rechter.
Groet, L
Ons of mijn kind…dat ontstaat omdat in het dagelijkse leven heb ik het ook over mijn kinderen tegen andere. Als ik zegt onze kinderen denken mensen dta je getrouwd bent bijv. En dat ben ik niet meer.
Ik spreek naar buiten toe over mij en mijn kinderen, toch als ik mijn ex email dan schrijf ik altijd onze kinderen.
Ik vind zowel een vader als moeder belangrijk in het leven van de kinderen.
Alleen de realiteit laat wel zien dat je in het dagelijkse leven snel spreek over mijn kinderen, omdat je de meeste tijd alleen bent met de kinderen. Bij papa zijn ze erg weinig
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?