Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Bang

• Man

Ik ben bang……huwelijk van 21 jaar lijkt ten einde….2 kids betrokken van 8 en 14……ik ben zo bang voor het verdriet van de kinderen…..help me…..voor haar maakt het me niet zoveel uit….maar vrees voor de kids……ik ben bang voor hun verdriet……aub help.

We hebben geen schreeuwende ruzie oid maar alles lijkt op……….

• Angst helpt niet

Is naar maar velen zijn je voor geweest.

Kan je maar een advies geven.

Probeer mediation voor een omgangsregeling en wellicht relatietherapie als jullie relatie mogelijk nog te redden is.

En als mogelijke toekomstige ex niet bereid is tot mediation, bereid je dan juridisch goed voor.

Doe niet mee aan ruzies en zwartmakerij.

Ga voor goede omgangsregeling en pak je leven op.

• ManOfVrouw

Misschien een vreemde vraag, maar waar ben je precies bang voor?

Ik lees dat je bang bent voor het verdriet van je kinderen, maar ik denk dat je kinderen heus wel aanvoelen dat er iets niet goed zit.

Wat heb je liever, je kinderen die continue met spanning leven, of kinderen die weten waar ze aan toe zijn en vanaf het moment van scheiden zich op een toekomst kunnen richten?

Dus, waar zit je grootste angst?

MOV

• Man

Kids weten echt van niks…..ik weet het ook allemaal niet zeker,er is zoveel twijfel …..mbt kids weet ik zeker dat ie niks weten,ik weet het zelf geen eens,ze doet zo vreemd…..zelfs een zoen is er niet meer met naar werk gaan etc ….ik zit vol met verwarring….