Na 8mnd touwtrekken om mijn dochter 8jr heb ik eindelijk een omgangsregeling
gekregen . Ons huwelijk was goed tot mijn ex een ander kreeg dat was schrikken maar het leven gaat door
de scheiding was er snel doorheen, gelukkig voor onze dochter hebben we het dus netjes geregeld zonder
de ellende die zo,n scheiding vaak met zich mee brengt. Toen begon de ellende want ineens was ik niet meer in beeld ze zijn verhuisd 150km verderop maar goed de rechter deed uitspraak en ik kon haar ophalen voor een paar uurtjes.
Het was vreselijk voor haar , ze was doodsbang van mij ! Ze is in die 8mnd totaal van mij vervreemd ik dacht ach dat is wennen komt wel weer goed ,maar de bezoeken worden voor haar echt een marteling. Haar moeder zegt de vreselijkste dingen over mij , dat ik haar zal slaan, dat ik niet van haar houd , dat ik niet haar echte vader ben, dat ik haar zal ontvoeren
kortom ik kreeg een doodongelukkig kind mee . Ik ben met haar naar een orthopedagoog gegaan en die zegt dat er sprake is van ouderverstoting een vorm van geestelijke mishandeling waar de ene ouder het kind vervreemd van de andere ouder
Heeft iemand hier ooit gehoord of dat ik dit voor de rechter kan brengen ? kan ik hier iets mee? Kan ik mijn ex aanklagen wegens kindermishandeling .