Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

lotgenoten?

• Paulien

Hallo,

Ik ben net gescheiden en heb veel moeite met het verwerken ervan. Op het internet kan ik geen goed lotgenotenforum hierover vinden terwijl het wel 1 van de ingrijpendste gebeurtenissen in iemands leven schijnt te zijn.

De informatie die ik vind betreft mensen die kinderen hebben en/of met ruzie uit elkaar zijn gegaan, dit slaat niet op mij en is dus ook niet relevant.

Is er iemand die wèl een goede site weet ( echtscheiding.plein.nl uitgesloten ) waar ik iets mee kan of ook op zoek is naar iemand, in een soortgelijke situatie, om erover te praten?

groetjes

• TopCat

Misschien vind je hier iets of iemand:

www.praatmee-online.nl

T.C.

• marlou

Hoi Paulien,

Ik ben ook op zoek naar een lotgenotenforum/chat omdat ik sinds verleden week in een echtscheidingsprocedure

verwikkeld ben.

Zelf heb ik geen kinderen en ook wij hebben samen geen ruzie, maar ik vind de scheiding ook heel erg ingrijpend en

weet mij soms geen raad met mijn pijn.

Aangezien we nogal wat overeenkomsten hebben kunnen we misschien iets voor mekaar betekenen in deze moeilijke

periode.

Ik hoop iets van je te horen.

Veel sterkte en groetjes,

Marlou.

• Debora

Hallo Paulien,

Ik lees jouw lotgenotenbericht en voel met je mee. Ik zou graag met je in contact komen. Mijn man is na 30 jaar jr opgestapt en zei ik hou niet meer van je.

Wij hebben 2 kinderen in de leeftijd van 16 en 19 jaar. Ik ben verschrikkelijk in de war van alles. Zou jij je ervaringen/gevoelens met mij willen delen?

Warme groet Debora

• jck

Ik heb het er heel moeilijk mee

Wie wil met mij mailen?

Heb ook nog zoveel vragen.

En zoveel onbegrip kan met niemand praten

jcktrommel@gmail.com

• jck

Hoi wie wil met mij mailen?

Heb veel onbegrip kan alles nog niet bevatten na 35 jaar

jcktrommel@gmail.com

• jck

Hoi wie wil met mij mailen?

Heb veel onbegrip kan alles nog niet bevatten na vijfentwintig jaar huwelijk krijg je dit!

Heb veel vragen en val in een diep gat heb ik het gevoel.

jcktrommel@gmail.com

• riet

ik ben na 40 jaar aan de kant gezet waarvan 35 jaar getrouwd

ik zit ook vol verdriet en woede

als ik denk ik heb het weer een beetje op de rails komt er weer een andere stunt om de hoek

ik praat nu met een maatschappelijk werkster

want met degene met wie ik dacht te kunnen praten

en veel in vertrouwen vertelde

maakt hier misbruik van

maar ik ga nu voor mezelf

en mijn kinderen en de rest kan barsten

met al dat gedoe ben ik 20 kilo afgevallen en heb er een eetprobleem aan over gehouden

gr riet