Me man en ik zijn bezig om te scheiden .

Het is wel een vechtscheiding tussen ons , we hebben ook kinderen maar dat gaat juist goed bij beide zijn ze wel maar ze zijn al

groot.

Ik heb inmidddels een advocaat genomen.

Mijn vraag is hier wij zijn op huwelijksevoorwaarden getrouwd.

Hebben samen jaren terug een bedrijf gekocht is bijna afgelost, weer jaren later een vakantiehuis met nog een hypotheek erop.

Man heeft zelf ook nog een huis.

Nu doordat we eigenlijk altijd flinke ruzie hadden en het niet samen woon ging adviseerde mijn advocaat om in de vakantiewoning te gaan wonen tijdelijk.

Ik mag ook niet meer op mijn oude adres komen zoals ook niks even gebruiken wat van ons samen is hij heeft nu twee auto's ( staan ook op mijn naam) zoals meerdere dingen die ik echt nodig heb bij de woning waar ik nu woon maar hij zegt koop het zelf maar.

Doordat ik maar een klein loontje heb 500 per maand en man ongeveer 3000 eruro per maand heeft de advcoaat en convenant opgesteld ik mag gratis in de woning blijven tot de uitspraak , maar nu is het wel zo man heeft al paar maanden de hypotheek niet afgelost lijkt me dan dat de deurwaarder eens aanklopt, of kan ik de advocaat adviseren om contact op te nemen met de bank om tijdelijke uitstel hypotheek?

En als we straks verder zijn heb ik dan nog recht op iets?

Heb 25 jaar meegewerkt op bedrijf , kids volledig verzorgt geen creche toestanden maar man ziet dat niet zo , hij heeft ooit gezegt het wordt tijd dat ik eens iets inbracht doelde op ga maar lekker eens uitwerken het bedrijf doe ik wel even alleen.

Dat werd gezegt nu de kids groot zijn ja oke ik heb toen mijn huidige baan gevonden wel invalkracht dus vakantieperiodes veel werken

en bij ziekte dat komt erop neer over her jaar gerekent dus ongeveer 500 euro.

Dat is nu geen vetpot vandaar mijn vraag heb ik straks recht op iets ondanks huwelijksevoorwaarden?