Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

time out bij scheiding

• miranda99

Hallo,Ik heb misschien een rare vraag.

Ik zit midden in een scheiding en de voorlopige voorzieningen zijn al uitgesproken.Alles gaat goed.

maar ik vind dat de advocaten alles zo opblazen,en mij en mijn bijna exman zo tegen elkaar opzetten,dat we bijna oorlog met elkaar krijgen.

Zou ik nu de advocaat kunnen bellen om het even stil te leggen? Zodat mijn man en ik zelf kunnen overleggen hoe we het convenant gaan opstellen.

Advocaten dreigen gelijk met kort geding en dwangsom enzo,terwijl mijn man en ik nu best goed samen kunnen overleggen.

Zou mijn advocaat het daarmee eens zijn?

• werkende moeder

Jouw advocaat werkt in opdracht van jou dus dat is heel simpel. Jij bepaalt! Als jij en je ex goed kunnen overleggen, zou ik dat zeker een kans geven voordat de inhalige advocaten er inderdaad een oorlog van hebben gemaakt. Als je er samen uit kan komen, is het uiteindelijk slechts een hamerstuk en kunnen jullie daarna zonder onnodige problemen verder.