Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

kosten van rechtzaken

• tina

hallo,

kan iemand mij vertellen van ongeveer de kosten zijn van een kortgeding (puur het werk van de rechters)?

en een evt rechtzaak (denk hierbij aan een boedelscheiding)

Wat mijn advokaat kost weet ik inmiddels (pfff)maar ik wilde graag weten wat dan een rechtzaak kost kan ik er evt rekening mee houden in hoeverre ik mijn spaarrekening kan aanspreken.

gr Tina

• Hans

weet jou advocaat jou dat niet te vertellen dan?

• tina

die zal dit ook wel weten,maar iedere minuut van zijn tijd die ik gebruik moet ik nl ook betalen.

was gewoon benieuwd aan wat bedrag ik moet denken.

Ik vermoed dat dit ook wel in de duizenden euro's gaat lopen.

bedankt voor je reaktie

• Hans

dat denk ik ook wel ja maar ik wet natuurlijk niet wat jou inkomsten zijn maar jou advocaat kan voor jou rechtsbijstand aanvragen heeft onze advocaat toen ook gedaan

• TopCat

https://zoek.officielebekendmakingen.nl/stcrt-2010-20111.html?zoekcriteria=%3fzkt%3dUitgebreid%26pst%3dStaatscourant%26dpr%3dAlle%26spd%3d20101216%26epd%3d20101216%26nrp%3d20111%26sdt%3dDatumPublicatie%26pnr%3d1%26rpp%3d10&resultIndex=0&sorttype=1&sortorde

• Miranda Boerkamp

Wellicht zit er een consulent bij u in de buurt. Wij werken altijd met vaste tarieven, zodat partijen weten waar ze aan toe zijn.

www.de scheidingspraktijk.nl

• ............

*** SPAM ****** dit is een prikbord geen reclamebord