Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

waar moet ik beginnen.. moet t alleen regelen

• natas

Mijn partner en ik (ger partn. schap) wonen sinds een jaar in ons gezamelijk gekochte huis. deze heeft nu een onderwaarde van ong 30.000 euro. Ik wil van hem scheiden, heb een jaar lang lopen knokken voor ons als gezin (1 kind), maar mijn partner hakt geen knopen door, eet van 2 walletjes, heeft een pers. problematiek erbij, kortom.. waardeloos allemaal.

Nu heeft mijn familie aangegeven om bijv een deel van de woning te kopen zodat ik hier kan blijven wonen, dat ik me daar geen zorgen over moet gaan maken. Maar hoe gaat dit in zn werk? welke wegen moet ik bewandelen? we hebben nu geen geld voor een tweede onderkomen, mijn partner woont gedeeltelijk hier en gedeeltelijk bij zijn ouders (lees: waardeloze situatie) en hij wil graag iets voor hemzelf.

Kan ik zo bij een advocaat aankloppen? helpt die mij met het regelen hiervan?

ik heb echt geen flauw idee.. dit is echt compleet nieuw voor me, wil het beste voor ons kind, maar heb het gevoel wat telkens weer bevestigd wordt, dat ik dit alles alleen moet gaan doen.

• E.A.

Heel begrijpelijk dat je even geen oplossing ziet in deze situatie. Als jullie de scheiding door willen zetten, is er hulp genoeg te vinden.

Als jullie nog samen kunnen overleggen is het aan te raden naar een mediation-advocaat te gaan. Deze kan jullie alles uitleggen en aangeven welke mogelijkheden er zijn.

• Yvon

Hoi Natas,

Ik wil je wel helpen.

Als je een mail adres hebt, dan neem ik contact met je op.

Praten we dan even verder

Groetjes Yvon

• natas

wat fijn! mijn mail adres is vvvera90@gmail.com.. ik hoor graag van je!

• Yvon

Ik heb je een mail gestuurd