Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Hoe krijg ik mijn ex het huis uit?

• Matthys

Hallo,

Mijn ex en ik hebben 4 maanden geleden besloten te scheiden. We hebben samen een koopwoning met een flinke onderwaarde. Ik wil met de kinderen hier blijven wonen, en kan dat waarschijnlijk ook wel regelen. Heb hem ondertussen via mijn advocaat 2 keer een voorsteld gedaan, het 2de voorstel is nu een maand geleden en krijg er geen reaktie op. Hij roept iets over een eigen advocaat, maar onderneemt daarin geen stappen.

Daarnaast zit meneer nog steeds hier in huis. Hij zit de hele avond op internet te sexchatten en vertrekt af en toe voor een sexdate.

Ik wil hem zo snel mogelijk weg hebben, maar er gebeurt niks. wie kan mij helpen?

• Hans

jullie hebben die woning samen zeg je maar heb je er wel eens over nagedacht dat hij misschien wel in die woning wil blijven wonen en nu aan het uitzoeken is hoe hij jou er uit krijgt.

en vergeet niet het is niet echt makkelijk om woonruimte te vinden hoor of je moet met flinke financiele middelen over de brug komen.

gr hans

oja wat hij op de bank doet is volgens mij niet echt relavant hier

• TopCat

Een andere advocaat nemen!

Uw advocaat behoort namelijk te weten dat u voorlopige voorzieningen kunt aanvragen bij de rechtbank, vooruitlopend op de echtscheidingszaak.

T.C.