Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

bedrijf en hypotheek

• anoniem

Vraag: mijn man en ik zijn aan het scheiden.

Ik ben weg gegaan hij bleef in ons huis met bedrijf.

Ik ben naar onze tweede woning gegaan.

Op bedrijf en tweede woning nog hypotheek, nu heeft man zonder mij in te lichten de hypotheek van bedrijf naar andere bank laten overzetten.

De tweede woning hypotheek is nog bij oude bank die nu helemaal niet blij is met besluit man , ik ook niet.

Dit hebben ze met onze boekhouder zonder mij allemaal geregeld , ik heb 25 jaar meegewerkt opbouwen bedrijf

Nu dreigen ze dat ik huisje moet verkopen kan dat zomaar ander huis vinden valt niet mee en ik woon samen met 1 van onze kinderen.

Dus na jaren werken op straat komen te staan met kind .

Ex heeft ook nog huis in buitenland

Bedrijf en tweede woning in gemeenschap van goederen , huis buitenland niet , maar wel inkomsten daarvan.

• Anne-Mieke

Wie dreigt dat u het huisje moet verkopen en waarom? Worden de hypotheekkosten van dat huisje niet betaald?

En wat heeft dat huisje te maken met het overzetten van de hypotheek op het bedrijf naar een andere bank?

M.a.w. u geeft veel te weinig info om hier een zinvolle reactie op te geven

• anoniem

Klopt de hypotheek wordt nu niet meer betaalt omdat het inkomen van het bedrijf ook naar die andere bank is gegaan ( had ik vergeten te schrijven).

Zowel ex wil dat ik het huisje uit ga en onze boekhouder dus.

Terwijl er best wel inkomsten genoeg is om af te lossen.

Ik wilde gewoon even reakties lezen , dit is allemaal natuurlijk wel bekend bij advocaat maar nu is het wachten op de uitspraak.