Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Scheiding na 30 jaar.

• margareta

Hallo Samantha

Ik denk dat het tijd wordt om zelf iets te ondernemen; zelf naar advocaat stappen en vertellen wat er aan de hand is: op hande zijnde echtscheiding! echt niet afwachten totdat hij alles in kruiken en kannen heeft.

Laat je van a tot z goed voorlichten, wat je rechten zijn, oa pensioenrechten etc etc

Was je voor de eigen zaak wel in gemeenschap gehuwd?

Sterk zijn en stappen nemen! :) denk aan jezelf

groetjes Margareta

• Anne-Mieke

Het heeft tijd nodig, bij de een meer tijd dan bij de ander, maar als je niet de moed laat zakken kom je hier echt wel weer bovenop. Vertrouw daarop!

Lieve Samantha, ik weet hoe moeilijk jij het nu hebt, maar vergeet nooit dat achter de wolken de zon altijd zal blijven schijnen. Vecht ervoor, heb vertrouwen in jezelf en in de toekomst en je zult die zon weer terugvinden!

• Samantha

Wat een verhaal Anne-Miek jij heb het vreselijk gehad dank je wel voor je bericht ben blij dat je er bovenop bent gekomen weer een goed contact met je kinderen heb en wens je alle goeds voor de toekomst dit steunt me dat ik er bovenop kom. Ik zit er nog middenin natuurlijk maar geeft me hoop. Veel liefs Samantha.

• els

Ik heb 3 april te horen gekregen dat mijn man me naar 30 jaar huwelijk gaat verlaten voor een ander, hij woont nog bij mij tot we alles goed hebben geregeld, we hebben geen ruzie, en zijn zelfs vorige week nog samen op vakantie geweest, dit heeft mij heel goed gedaan, met name heeft hij mij een stuk eigenwaarde teruggegeven, ook praten we veel met elkaar en probeert hij mij te steunen met alles wat er geregeld moet worden, ik vindt het fijn dat we nog onder een dak wonen, kan ik af en toe lekker bij hem uithuilen, en de vragen stellen die me dwars zitten. ik ken zijn vriendin, zij geeft hem ook de vrijheid om mij te ondersteunen. maar natuurlijk baal ik en wil er graag met lotgenoten over praten en dingen delen, zo kunnen we elkaar helpen in deze moeilijke situatie. we hebben 3 kinderen waarvan er nog 1 thuis woont.