Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

2 adressen bij co-ouderschap?

• E.A.

>Haha, jij interpreteert het duidelijk vanuit je eigen aannames.

Nee ik interpreteer niet vanuit mijn aannames, daarnaast heb ik ook niet gesteld dat jij dat deed maar zei ik dat het waardschijnlijk was.

> Ik reageerde op:

>Hetzelfde wat betreft verdeling van zorg-opvoedingstaken

Als je beweert dat je op 1 detail van een quote reageert zal je toch duidelijker moeten plakken en knippen. Op deze manier blijft het multiple choice.

Dat laatste maakt overigens in dit geval geen verschil ,want ook wat betreft verdeling van zorg-/opvoedingstaken heb ik nooit bepleit dat dat altijd exclusief aan 1 ouder zou moeten worden toebedeeld. :P

• pinguin

>daarnaast heb ik ook niet gesteld dat jij dat deed maar zei ik dat het waardschijnlijk was

>Dat is dan wel heel erg tegenstrijdig met je eerdere berichten.

>Als je beweert dat je op 1 detail van een quote reageert zal je toch duidelijker moeten plakken en knippen.

Tuurlijk, het ligt altijd aan de ander. (:P)

• E.A.

>Tuurlijk, het ligt altijd aan de ander.

Dat is een conclusie waar ik het niet mee eens ben. Omdat het toevallig hier van toepassing is wil nog niet zeggen dat dat altijd geldt.

Soms ligt het aan jezelf, soms aan de ander, soms aan een samenloop van omstandigheden die buiten je omgaan.

Ongeacht wat de oorzaak is je zal er mee om moeten gaan. ;)

• pinguin

Nee het geldt alleen voor jou. ;)

Ik vind ook dat de hoge inkomens de zwaarste lasten moeten dragen.

De inkomens die hoger zijn dan de mijne wel te verstaan. :D

• E.A.

Leg eens uit wat je bedoelt met “het”, kan weer van alles zijn in je knipsel.

• pinguin

E.A. Schreef:

——————————————————-

> Leg eens uit wat je bedoelt met “het”, kan weer van alles zijn in je knipsel.

>Omdat “het” toevallig hier van toepassing is wil nog niet zeggen dat “dat” altijd geldt.

:)-D

• E.A.

Dat klopt :D, jij begrijpt het;)

• CM

Grappig dat jullie denken dat ik een man ben:D

Ik ben een vrouw, en de meestverdienende in dit huishouden. Ons huwelijk kent zijn ups en downs, toen ik dit schreef zaten we in een flinke down, maar gelukkig zijn we weer op weg naar een up, en is dit volledig achterhaald.

Mijn man is degene die de meeste verzorging op zich neemt, aangezien hij degene is zonder vaste baan en in de ziektewet, en ik 32 uur werk per week om de eindjes aan elkaar te kunnen knopen.

Zouden wij uit elkaar gaan, dan blijven de kids waarschijnlijk bij hem en zal ik alimentatie betalen. Vind ik de normaalste zaak van de wereld om te doen, want al is hij dan niet meer mijn partner, hij is wel de vader van mijn kinderen en ooit heb ik genoeg van hem gehouden om met hem te trouwen en een gezin te stichten, dus tot hij het weer zelf kan, moet ik mijn verantwoording nemen.

• E.A.

> Grappig dat jullie denken dat ik een man ben

Grappig dat u denkt dat het hele draadje op u betrekking heeft :D

Overigens, goed dat jullie uit de - dip - zijn ;)

• pinguin

Grappig dat jij denkt, dat zij denkt, dat jullie denken, dat zij een hij is. :D

Positief dat jullie eruit hebben kunnen komen! Congrat!