Hallo,
ik ben nu een jaar gescheiden, mijn ex en ik hebben samen 3 kinderen in de leeftijd van 4 3 en 1 jaar.
het was geen makkelijke man en ben blij dat ik gescheiden ben. Maar nu zit ik met nog meer ellende zal het proberen kort uit te leggen.
mijn ex man is een agressief persoon met een lang strafblad en heeft tbs met voorwaarden gehad. en lult zich overal uit met zijn mooie praatjes
Had ik dit maar allemaal eerder geweten, toen ik erachter kwam was ik al verliefd en zwanger. heb zware jaren achter de rug, durfde zelf niet weg te gaan.
gelukkig leerde hij iemand anders kennen, en kon ik weg gaan anders had hij me nooit laten gaan.
hij heeft nooit voor de kinderen gezorgd kwam allemaal op mij neer. hij is drugsverslaafd ben ik pas achter gekomen toen ik al weg was.
we hebben een omgangsregeling voor de oudste 2, kleinste is bij mij. maar hou zich er niet aan. hij haald ze wanneer hij zin heeft.
gelukkig is dat niet vaak, hij kan niet voor hun zorgen en ben ook heel bang dat mijn kinderen zijn gedrag gaan kopieren. ik baal enorm van mezelf ik hoor voor
hun op te komen maar ben als de dood voor hem. nu gaan ze met tegenzin naar hun vader. ze worden daar voor de tv gezet en moeten maar uitzoeken. krijgen eten en drinken wanneer de kinderen zelf vragen op hele rare tijden. worden niet gedoucht, komen altijd vies thuis. hebben totaal geen ritme daar. papa kijkt weinig naar ze om. ze hebben het alleen maar over zijn vriendin. en daar boven op zitten ze tussen rare types die daar op visite komen meeste gebruiken drugs. ze zien hoe papa ruzie maakt met zijn vriendin, en dat die vriendin flinke klappen en schoppen krijgt. helemaal gezonde situatie voor kinderen.
nu wil hij co ouderschap omdat ik een date heb gehad. ik mag van hem geen nieuwe vriend omdat hij mij straks terug wil als hij klaar is met dat mokkel van hem.
hij gunt mij geen geluk. hij dreigt me met van alles, byv dat hij me ouders wat aan doet. hij heeft zelf mijn date bedreigd. ik mag hem niet meer zin,anders pak hij de kinderen af.
krijgt hij co ouderschap? naar mij menig is 1 dag al teveel hij is geen kinderen waard.
kan hij mijn kinderen afpakken?
wil zo graag het beste voor mij kinderen, ben bang als ik de kinderen weg hou bij hem dat er hele erge dingen gebeuren.
wil gewoon verder met me leven, hoe kom ik ooit van hem af?
wie heeft er tips voor mij. hij heeft de volledige macht over mij.
ben bang om foute beslissingen te maken, wil me kinderen niet kwijt.
groetjes anoniempje