Hallo..
Vorig jaar Juni heb ik besloten een einde aan mijn huwelijk te maken.. en mijn (bijna) ex was het er mee eens.. hij heeft vervolgens de woning verlaten zodat ik een Uitkering kon aanvragen.. Vanaf het moment dat hij de woning heeft verlaten heeft hij ook écht alles achtergelaten..inboedel..schulden..de rekeningen..zorg voor de kinderen.en aangezien ik niet in een tijdbestek van 1 dag een Uitkering had en toen ik mijn ex vroeg om geld omdat hij wettelijk gezien nog wel aansprakelijk was voor alles tot in een uitkering, maar als antwoord kreeg..“geld heb IK zelf nodig” ..heeft me dat heel veel problemen opgeleverd.. NU tot de dag van vandaag bijna 11 maanden verder is de scheiding er nog niet door..omdat mijn ex geen gehoor geeft aan correspondentie van mijn advokaat..zelfs de advo van mijn ex krijgt geen respons of contact met mijn ex….Wat de kinderen betreft houdt ik niets tegen..hij mag ze halen en zien wanneer hij wil.. Maar nu na 12 maanden heb ik het wel gehad met het feit dat hij nergens voor betaald… zelf woon ik sinds kort weer samen en draait mijn vriend op voor de gehele zorg van het het gezin.. en geeft mijn ex nergens om…Hij heeft de rechten maar NIET te PLICHTEN.. en ja 4 kinderen veel kosten geld ..onderhoud..sport..school enz enz enz.. Ik ben het écht helemaal beu..dat hij overal onderuit komt..en zelfs aan MIJ om geld durft te vragen (hij wou onze oudste zoon ergens heen brengen maar mijn zoon moest dan mij om Benzine geld vragen)…werkelijk van de zotte!!!…Maar ondanks de woede krijgt hij netjes om het weekend zijn kinderen..en de helft van de vakanties..Nu heb ik zoiets van..dan krijg je de kinderen ook niet meer tot dat de scheiding defenitief rond is.. maar weet niet of ik wel kan doen..?? Mijn ex heeft een vaste baan!!!
Iemand een idee..suggestie hoe ik dit aan kan pakken..??? Mijn advokaat is van alles op de hoogte maar kan volgens hem ook weinig doen..HELP!!!