Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

wat te doen

• gekwetst

hallo allemaal,

ik heb een vraag.

het zit zo.., mijn aanstaande ex vrouw lijdt aan borderline, en is ook met alle waarschijlijkheid een pathologische leugenaar.

zij heeft mij nu al 3 x vals beschuldigd van bedreiging naar haar en me kids toe, daar ben ik al voor naar politie toegeweest

om daar weer aangifte van valse beschuldigingen te doen.

heb BJZ al ingeschakeld, en nu hebben zij het dossier gesloten, want er is geen aanleiding dat de kids zowel door mij als haar

mishandeld worden.

nu ben ik er achter gekomen door verslag van BJZ dat ik volgens mijn aanstaande ex tijdens een wandeling met mijn kids alleen,

gezegd zou hebben dat ik hun in mootjes wil hakken met bijl of mes(dit is weer de zoveelste leugen/beschuldiging)

ik krijg het idee, dat zij de jongens manipuleert en dat vind ik verschrikkelijk…

zij heeft mij zo verschrikkelijk aan de schandpaal genageld, dat ik elke x maar weer me eigen moet verdedigen(dat kost heel veel energie)

dit trouwens deed zij ook bij haar ex man toendertijd, alleen waren er nog geen kinderen in het spel.

wat kan ik nu doen!!!!

ik sta erop het moment helemaal alleen voor.

zij wil d'r eigen absoluut niet laten onderzoeken, en daar baal ik van…

nu heeft zij voor mekaar via tijdelijke voorzieningen, dat ik uit koophuis moet.

ik heb gelukkig een kamer gevonden, maar zij wou dat ik ook nog ff 273 euro per kind

alimentatie ging betalen, en ook nog alle eigenaarslasten.

gelukkig heeft rechter anders beslist…

ik heb ook tegen BJZ gezegd dat zij absoluut de jongens niet de baas kan, die lopen over haar heen.

allebei mijn jongens hebben een gedragstoornis, de jongste heeft net als mij ADHD, en de oudste heeft deel ADHD en PDD NOS.

bij welke instantie kan ik nog heen, om hier werk van te maken…?

ik laat mij niet vals beschuldigen…

alvast bedankt voor reacties….

mvrgr, gekwetst

• rustige

Hallo

Demotiveren wil ik je niet, maar machteloos voel je je wel.

BJZ wil jou (vader) wel horen maar niet naar jou (vader) luisteren. Vooral als moeder goed meewerkt met BJZ op het moment dat zij oogcontact met elkaar hebben. Want BJZ gelooft (de leugens van) moeder omdat het lijkt alsof moeder open en eerlijk is. En als moeder de kinderen ‘gehersenspoeld’ heeft, vertellen de kinderen aan BJZ wat moeder wil horen en niet zoals het werkelijk is. Helaas maakt dit het nog eens extra lastig.

Hoop dat je de kinderen mag blijven zien/spreken en dat je geen contact verbod krijgt.

Ik wens je veel sterkte met de situatie.

• JCC

Wat je nu kan doen?

Je handen vouwen…

Ik heb hetzelfde als jou achter de rug en kan het niet leuker maken als het is….

Je denk dat je goed doet aan BJZ maar dat is oppervlakkige schijn, althans in mijn ervaring.

Om een lang verhaal kort te maken: ik mishandelde mijn kinderen ook ineens nadat de echtscheiding uitgesproken in kannen en kruiken was en ik alle lasten en gaten (financieel) op me had genomen omdat ik nog in goed vertrouwen geloofde en je het beste voor je kids wil….

Ik zie ze nu helemaal niet meer ondanks alle moeite en gesprekken met BJZ etc, een negatief beeld van je ex van jou tegenover je kinderen zonder jou tussenkomst is bijzonder effectief.

Ik liet mij ook niet vals beschuldigen maar je hebt gewoon geen poot om op te staan, niemand die jou hoort. Ik hoop echt voor jou dat het tij nog te keren is anders ga je een hele moeilijke tijd tegemoet.

Groeten JCC

• Hans

bij mij ook borderline in het spel bjz ingeschakeld en de kinderen wonen bij mij dus er is wel degelijk kans dat ze aan de verkeerde kant van het net vinst dus gewoon doorgaan met knokken al kost het al je energie die je in je hebt

sterkte de komende tijd

gr hans

• gekwetst

dankjewel voor jullie reacties ;-)

ik blijf knokken, wordt er alleen niet makkelijker op, maar ik ga ervoor….

nu is het zo dat die mevr. niet laat weten waar ik mijn kinderen op kan halen.

heb al mijn advocaat daarover geschreven, die heeft vervolgens weer naar haar advocaat geschreven, dat die mevr. zich aan de omgangsregeling

moet houden…

ik krijg het idee, dat zij probeert om elke x weer een teleurstelling bij mijn kids te veroorzaken, dat het lijkt dat ik hun niet op wil halen…

zodat de kids straks mij niet meer willen geloven….

ik wordt hier zo moedeloos van….

ik snap niet dat zo iemand tot dit alles in staat is….