Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Wel scheiden of het toch weer opnieuw proberen.

• Een Plek

Gaan we wel scheiden of proberen we het nogmaals. Of wil je graag zo spoedig mogelijk weg om rust te krijgen.

Uit idealisme is door een aantal mensen die zelf in het verleden een en ander meegemaakt hebben in het verleden, op tewee plaatsen in Nederland, ( in drenthe en brabant) een plek gecreeerd waar je voor korte of langere tijd tot rust kunt komen en waar steeds een luisterend oor aanwezig is of als het moet deskunidge begeleiding.

Een stichting die bestaat uit mensen die weten wat het is als het niet meer gaat. Geen wachtlijsten en geen moeilijke vragen, maar rust, ruimte en goede voorzieningen. Tussen het groen op het platteland.

Als je meer informatie wil, stuur een email naar eenplek@live.nl of bel Maggy 06-5871 4887

• Hans

heeft de stichting toevalig ook een naam en/of een website.

want ik vind het vreemd we hebben het over een stichting als ik het goed lees maar het is een live emailadres en een 06 nummer en dat komt bij mij niet echt overtuigend over.

ik zie het wel

gr hans