Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

radeloos

• B,Brouwer

Ik,vrouw,30 jaar getrouwd,wil scheiden.

Heb al een paar keer aangegeven niet gelukkig te zijn en ben chronisch depressief

dus kan ook niet werken.

We hebben een koop woning,waar niet heel veel overwaarde opzit,heb dus zelf geen inkomen.

Na jaren tobben en herkansingen,zit het er gewoon niet meer in van mijn kant en is de liefde over.

Ik heb inmens medelijden met mijn man,want hij houd nog wel veel van mij.

We hebben 2 dochters en 2 kleindochters.

Die weten ook wel zo,n beetje,hoe de vork in de steel zit.

Nu ben ik iemand tegengekomen,waar ik ontzettend veel van hou en wil met hem

verder en hij met mij.

Hij heeft ook een relatie nog,maar is niet getrouwd….

Ik weet wat jullie nu denken,dit deugt voor geen meter,en dat kan ik ook nog wel begrijpen ergens.

Ik ben al depresief vanaf mijn 29e en ben nu 49 en heb in april een zelfmoorpoging gedaan zelfs en heb 5 weken op een gesloten afdeling moeten zitten,dat was geen feestje,kan ik melden.

Ik ben nu nog bij het riagg en volg een cursus grenzen bewaken,omdat ik geen nee kan zeggen en dooe iedereen aardig gevonden wil worden.

Ik heb wekelijkse gesprekken daar en hoop ooit weer te beseffen,dat niet alles voor niks is geweest,iedereen zegt en ik leer op cursus,JIJ BENT OOK BELANGRIJK,maar zo zie ik dat nog niet echt.

Mijn man is geen kwade pier hoor,echt niet,maar mijn gevoelens zijn al jaren geleden verdwenen.

Ik v=ben een prater,hij een binnenvetter.

Mijn vriend,is een prater en wij hebben zoveel klikken samen,dat het soms gewoon eng is…..we zijn zo gek op elkaar.

ZMijn man zit al jaren iedere avond boven op de pc en vroeger haatte ik dat….nu heb ik ook een laptop en doe ook spellen savonds.

Hier heb ik mijn kanjer dus gevonden,hij zit zo,n beetje in t zelfde parket.

We willen zo graag alles opbiechten en zsm gaan samenwonen,maakt me niet uit waar en hoe t eruitziet,maar hoe kom ik zonder geld aan een woning en hoe ga ik verder van hieruit?

Ik weet dat mijn man straks huilend op zijn knieen voor me zit om m nogmaals een kans te geven,maar ik ben al zolang ongelukkig,ik wil zo ontzettend graag ook gelukkig worden…….

Ik hoop dat er iemand is,die me de juiste weg wijst

Groet,Bettina

• Hans

ik denk dat als je man hoord dat je al een relatie had voor je bij hem aangaf dat je wilde scheiden dat hij echt niet op de knieen zit te smeken of je wil blijven.

sterker nog ik denk dat hij je helpt de koffers pakken

• B,Brouwer

Eerlijk gezegd is dat precies wat ik hoop.

Ben niet voor niks radeloos he

• Hans

haha

• B,Brouwer

wat een zielig figuur ben je,zeker ook in de steek gelaten haha