Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

alimentatie is te hoog volgens mijn maar volgens de berekening niet,wat nu?

• Sjeek

Hallo allemaal

als ik als tel na alle kosten die ik per maand moet betalen houd ik nog maar een kleine 30 euro over .

ik heb 2 kinderen een van 7 en een van 9 jaar en ze willen dat ik 245 euro per kind betaal !!

dat bedrag is al van de maandelijkse koste afgeteld Incl de 99 euro die je terug krijg .

ik werk 40 uur per week ,en verdien rond de 1900 euro per maand en mijn aanstaande EX plus minus 700 euro per maand!

Ze zegt dat ze niet meer uren erbij kan werken ( ze heeft een nul uren contract)!

Maar ik heb gezegd dat ze maar meer uren kan werken ,wat voor werkt het ook is? het is volgens mij mogelijk.

ze kan toch via de gemeente geld krijgen voor opvang voor de kinderen als ze werkt?

Ja maar dat wil ze niet . de kinderen weg brengen om te gaan werken.

wie kan me vertellen wat de mogelijkheden zijn ,voor dit probleem .

En via welke instanties je korting of een vergoeding krijgt voor de kinderopvang tijdens haar werk !

M.v.g Sjeek

• GJvdZ

Kinderopvangtoeslag kan je aanvragen via www.toeslagen.nl, niet via de gemeente.

• schakel

De gemeente kan wel rechtstreeks betrokken zijn bij de kinderopvangtoeslag. Bij een reintegratie- traject of toeleidingstraject bijvoorbeeld kan de gemeente meebetalen aan de kinderopvangtoeslag. De aanvraag zelf moet inderdaad via www.toeslagen.nl ingediend worden. Het programma stelt de vraag: Betaalt de gemeente of UWV (als uitkeringsinstantie) mee aan uw kosten voor kinderopvang.

• Pjoter3

ik vermoed dat jou vraag hier gesteld niet de juiste forum is, beter op zijn plaats is hier. alimentatie pagina

Alles is mogelijk met meer werk, alleen jij kan haar niks verplichten, je kunt roepen wat jij wilt, maar ze is dit niet verplicht, jij wel.

Zelf jij kan haar vergoedingen niet aanvragen voor haar werk, aangeven van oplossingen wel, maar zij is niet verplicht om te gehoorzamen, jij wel verplicht om te betalen.

Sterkte met het probleem wat vele mannen ondervinden.

• Sjeek

Bedankt voor de tip

ben pas op deze forum en weet niet hoe het allemaal werk !!

Gr Sjeek

• Sjeek

Bedankt voor deze tip

• Sjeek

Bedankt voor de info