Mijn echtgenote verblijft in een kliniek, is rechtzijdig verlamd , krijgt sonde voeding en heeft een stoma net boven het borstbeen dat houdt in kan niet meer praten en krijgt extra zuurstof (2%). Door de houding van haar ene na oudste zuster die zelf vaak depressief is (slikt PROZAC) heeft ze haar broer en jongste zuster opgeruid omdat zij vindt dat het leven van mijn echtgenote beëindigt moet worden! Ze heeft mij op 30 Dec.2010 gebeld vanuit haar vakantie adres in Spanje voor van alles uitgemaakt even als naar mijn zoon toe. En haar verteld dat ik ook een procedure had lopen bij een schade/letsel advocaat. Zij vroeg toen als ik de zaak zou winnen ik met het geld zou doen, antw. gebruiken voor de best mogelijke verzorging van mijn vrouw.
de kliniek waar mijn vrouw verblijft heeft bezoektijd van 10.00 tot 20.00 uur. Ik heb me laten vertellen dat ik hun niet kon weigeren om op bezoek te komen op grond van depressieve toestand(en) wat meer voorkwam in de familie van mijn vrouw's kant.Tijdens het gesprek op 30 Dec 2010 op het einde hoopte deze “zuster”dat mijn echtgenote de Stoma in zijn geheel zou uittrekken wat de dood tot gevolg kan hebben als er niet op korte termijn medische hulp was. In de kliniek kan men vrij in en uitlopen. Derhalve omdat ik hun het bezoek niet kan weigeren is er dan de mogelijkheid deze “familie” deze aan te zeggen en verplichten dat er voor hun een bezoek tijd is tussen half 3 en 3 uur in de middag . Nu komen ze stiekem meestal direct na 10.00 uur zodat ze mijn zoon en mij ontwijken en met de mogelijkheid om “rare”dingen te doen ! Het medicijn tegen depressies is niet Zocor maar is PROZAC !!