Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

zelf maken convenant

• hja10

op dit moment heb ik samen met mijn ex over alles afspraken kunnen maken. Deze moeten echter nog wel vastgelegd worden in een convenant. Dat willen we zelf doen.

Weet iemand of er op internet ergens een soort van module/applicatie is te vinden waar je geautomatiseerd door het invullen van een soort van vragenlijst een convenant kunt (laten) maken?? Ipv de kant en klare convenanten die je op internet vindt waarbij je op stippellijntjes van alles kunt invullen, dit vind ik nl. niet echt prettig werken, ik ben bang dat ik dan iets verkeerds opstel of dingen vergeet.

BVD!

Hen

• Hans

ik zou het ook niet doen want voor je het weet vergeet je kleine dingetjes en gaat een van jullie twee het schip in

• popeyes

Net als Hans zou ik je adviseren om dit niet helemaal zelf te doen..

Ik zou als jullie precies weten wat je wilt, dit samen tot in detail opstellen en dan overhandigen aan een advocaat.

Deze doet hier dan een juridisch plasje over en vervolgens hoeven jullie alleen nog een handtekening te zettten en af te rekenen.

• Gera45

Helemaal mee eens. Eerst zelf denken en dan overhandigen aan iemand die dagelijks met het bijltje hakt.