Ik wil graag meningen van andere mensen horen. Ik heb een dochtertje van 1 jaar. Ben nu bijna een jaar weg bij haar vader. Naar een jaar nog steeds bezig voor een goede omgangsregeling. Ze is nu om het weekend bij haar vader. En tot paar weken geleden elke dinsdag van 1700 uur tot 1900. Ik heb de dinsdag stopgezet, omdat zij uit haar ritme werd gehaald (volgens hem stoelt dat nergens naar) Ze gaat altijd om 1830 uur naar bed. En als ik ze dan nog moest halen werd het voor haar te laat. En vervolgens 's avonds pas heel laat slapen. Nu heb ik al een aantal voorstellen gedaan. Of een papadag of een middag bij haar vader. Papadag kon volgens hem niet meer geregeld worden, omdat het te laat voor was om aan te vragen. Een middag gaat ook niet, omdat het voor hem financieel niet mogelijk is om 1 middag om de 2 weken vrij te nemen. Hij wilt het liefst elk weekend omgang. Maar ik wil ook graag een weekend met mijn dochtertje doorbrengen. Ben ik hier onredelijk in? Ik wil hem niet onthouden zijn dochter te zien. Maar wil wel een omgang wat goed voor onze dochter is. Ze is nog heel klein. En hij ziet haar nu alleen om het weekend. Lijkt mij ook niet goed voor haar. Heb nog steeds geen reactie, omdat hij het nu allemaal via zijn advocaat en de rechter wilt doen.